Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Og skriver/svarer du like mye? Jeg har nesten ikke vært her inne og dette er første gang jeg skriver et innlegg. Ser mange tråder har en haug med visninger, men ikke så mange svar.
Magia Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Nei.. Går egentlig bare inn av gammel vane. Prøver å svare litt her og der, men det nye designet ser ut til å ha skremt bort så mange, at trafikken er dårlig dessverre. Og da blir det ikke så gøy her inne..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Nei, er her mye mindre enn før. Og stort sett leser jeg bare, svarer lite, svarte mer før. Vet ikke om det er synet mitt eller hva, men jeg har store problemer med å se hva som står med turkis skrift på hvit bakgrunn, klarer bare å være her noen minutter før jeg blir sliten i øynene. Skulle vært en svak farge i bakgrunnen, blir altfor mye hvitt. Ellers syns jeg de har gjort det lettere å finne fram etter at de har fått tilbakemeldinger på det. Så oppsettet generelt har jeg ikke så mye utsette på lenger.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Nei, er her mye mindre enn før. Og stort sett leser jeg bare, svarer lite, svarte mer før. Vet ikke om det er synet mitt eller hva, men jeg har store problemer med å se hva som står med turkis skrift på hvit bakgrunn, klarer bare å være her noen minutter før jeg blir sliten i øynene. Skulle vært en svak farge i bakgrunnen, blir altfor mye hvitt. Ellers syns jeg de har gjort det lettere å finne fram etter at de har fått tilbakemeldinger på det. Så oppsettet generelt har jeg ikke så mye utsette på lenger. Hehe, og nå ser jeg at det faktisk er en svakt farget bakgrunn , jaja, da er den for lys for mine øyne....
Galskapens overhode Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Nei.. det er vanskeligere å skumme fort over innleggene (overskriftene), så da gidder jeg ikke. Og hvis jeg har svart på et innlegg som ligger lengre nede i et forum, så havner jeg på første side igjen når jeg skal lese videre i overskriftene.. BLÆH!
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Jeg er her veldig lite nå. Jeg likte så god dinbaby før. Derfor var jeg aldri på de andre forumene. Men nå ser jeg ikke store forskjellen og dinbaby er ikke lenger spesiell. Synes det er veldig lite oversiktlig og som en annen sa går det ikke an å skumme gjennom overskriftene lenger. En må bla veldig langt for å finne de ulike sidene også. Jeg synes det har blitt kjipt nå =/
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 nei, er her kanskje en liten tur om dagen, men når jeg ser de samme innleggene gang på gang pga lite aktivitet her inne kommer jeg nok til å slette profilen min (så fort dem har fått ordnet det)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 Nei, jeg er ikke det. Logger inn av gammel vane, men det er ikke det samme å skumme over innleggene for å finne noe interessant. I tillegg så begynner jeg snart å jobbe igjen etter endt permisjon så det passer jo fint "å logge av" for godt her nå. Det har frem til nå vært morsomt, fælt, trist, opprørende, provoserende og opplysende å være her inne, men for meg blir det ikke det samme nå lenger. ønsker evt nye Dibgenerasjoner velkommen, men mener helt bestemt at de har gått glipp av mye her inne. Skal ikke nevne nick, men mange har gjort forumet mer spennende på godt og vondt.
Himmel og hav Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 Nei, etter at de delte anonymforum, som var det eneste forumet på dib med mer enn fem innlegg i timen, i to så er det mindre og mindre interessant å være her. Det er lite inspirerende å legge ut innlegg eller svare på dem når det nesten ikke er respons, og det er betraktelig kjedeligere å lese her inne når det ikke skjer stort fra frokost til kveldsmat. Jeg er på leit etter et annet forum hvor det er greit og oversiktlig, og hvor det er litt flere brukere, og er inne her i ny og ne i håp om at aktiviteten har tatt seg opp...
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 29. desember 2011 #10 Skrevet 29. desember 2011 håper VIRKELIG admin får med seg dette! De skulle forbedre siden, ikke ødelegge for oss som bruker den! Jeg vil ha gamle dib/bim tilbake!!!!!
ellen-propellen Skrevet 29. desember 2011 #11 Skrevet 29. desember 2011 Jeg er her like mye som før og skriver like mye. Det er mye med oppdateringen jeg liker. Men jeg er enig i at det var synd de delte anonym mellom bim og dib
Lammelåret Skrevet 29. desember 2011 #12 Skrevet 29. desember 2011 Ja, er her like mye som før, dvs ikke mye. Er en del som ikke fungerer her enda, som at noen innlegg ser ut til å ikke bli publisert og så plutselig er publisert tre ganger. Det kunne gjerne vært en oversikt over alle publiserte innlegg på f.eks Anonym som liknet mer på den som var i den gamle dib-løsningen. Ellers er det opp til brukerne av forumet å lage liv og røre og engasjere seg. Selv om det er intetsigende svar i mange tråder, er hovedformålet for mange nettopp tidsfordriv og lett underholdning, så jeg tenker at det ikke er så viktig å levere velformulerte svar bestandig. Et svar er iallfall en bedre respons enn et litt høyere tall under leste. Vet ikke om forum som likner gamle-dib, tror de fleste likner på dette eller har værre løsninger mtp tickere, store signaturer mm. I bunn og grunn handler det mest om hva slags form man liker, hva slags folk. Det er folkene som utgjør forskjellen for min del. Design og utforming er bare ytre faktorer, som ikke betyr noe bare de fungerer.
Storebror & Lillebror Skrevet 29. desember 2011 #13 Skrevet 29. desember 2011 Enig i at det er synd anonymforum ble delt. Bortsett fra det synes jeg stort sett forandringene er ok eller bra. Satser på at aktiviteten tar seg opp etter nyttår, når folk er tilbake fra juleferie. Jeg er omtrent like aktiv - kikker innom nå og da, og svarer på noen innlegg.
Rettoppogned Skrevet 29. desember 2011 #14 Skrevet 29. desember 2011 Nei ikke innom like ofte og jeg har vel aldri vært særlig aktiv på det å svare...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #15 Skrevet 29. desember 2011 Kanskje 5 om om dagen nå, mot et par timer før. Synes det er blitt forferdelig kjedelig her inne nå.
Tinaog2små Skrevet 29. desember 2011 #16 Skrevet 29. desember 2011 Helt ærlig så syns jeg dem skal fikse så vi får det som før.. Liker ikke dette greiene her i det hele tatt!!! De kan jo beholde det gamle... for oss som vil... å evt opprette en ny en for de som vil ha det sånn her... Håpløst, slitsomt og ikke bedre i det hele tatt!!!
Cruella De Vil Skrevet 29. desember 2011 #17 Skrevet 29. desember 2011 Jeg er her fortsatt endel, dog kanskje ikke like mye som før. Men det tror jeg tar seg opp når jeg venner meg mer til den nye løsningen, og de får fikset litt på det nye utseendet (de har jo endel endringer de prøver å få inn som jeg tror kan gjøre det endel bedre for oss). Jeg er enig i at det er dumt at anonymforum ble delt. Noen foreslo å slå sammen skravle og anonym, og det synes jeg var en god ide siden man uansett kan være anonym på skravle nå.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 29. desember 2011 #18 Skrevet 29. desember 2011 Jeg er her like mye som før, enig i at det kunne vært felles anonymforu, det hadde kanskje skapt mer liv, synes det e litt dødt i forhold til tidligere.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 29. desember 2011 #19 Skrevet 29. desember 2011 Litt dødere enn før kanskje, men innleggene er til gjengjeld mye mer interessante og mindre provoserende. Hvis man ser bort i fra alle innleggene om hvor fælt det har blitt her inne. Til lags åt alle kan ingen gjæra, sånn er det bare. Jeg synes det ser ut som om ledelsen prøver å gjøre så godt de kan og tar konstruktive tilbakemeldinger på alvor. Resten er opp til brukerene av forumet. Jeg synes også det er litt påfallende at folk må være anonymet for å komme med tilbakemeldinger...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. desember 2011 #21 Skrevet 29. desember 2011 Og skriver/svarer du like mye? Jeg har nesten ikke vært her inne og dette er første gang jeg skriver et innlegg. Ser mange tråder har en haug med visninger, men ikke så mange svar. Nei, jeg er ikke det. Synes det er litt mer tungvint. Layouten er fin nok den, men det er i hovedsak tre ting jeg ikke er så begeistret for; - Det at det er så få innlegg synlige på forsiden av et forum- jeg gidder ikke bla meg fram og tilbake, så da blir det til at jeg bare leser (og evt svarer på) de få som ligger aller først. - delingen av anonymforum; tenker at det hadde vært greit for dem som lurer på ting og vil ha anonyme svar å kunne få svar fra både oss på bim og dib. Jeg gidder ikke fly frem og tilbake mellom de to ulike, hvertfall. - det at det er så mye om og men å signere som anonym. Ikke at det betyr så mye for meg, jeg skriver helst med nick, men det er gjerne slitsomt for dem som foretrekker å være anonym mesteparten av tiden. Synes det er litt tunglest her inne om dagen, så jeg titter bare innom såvidt det er. Hvilket forsåvidt sikkert er like greit!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #22 Skrevet 29. desember 2011 Nei, er her mye mindre enn før. Liker ikke det at hvert enkelt innlegg tar så stor plass. Likte gamle DIB mye bedre.
Hønan Agda Skrevet 29. desember 2011 #23 Skrevet 29. desember 2011 Har ikke vært her inne på over en uke. Logget meg inn for å si det. Forumet stinker! Hvis dette var det beste de kunne få til så hadde det vært bedre at forumet var som før! Liker altså ikke og logger av igjen.
nasse nøffen Skrevet 29. desember 2011 #24 Skrevet 29. desember 2011 likte meg her mye bedre før, og jeg har vært her i mange år... vært innom daglig siden det, men nå gidder jeg ikke . vanskelig og uoversiktlig
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #25 Skrevet 29. desember 2011 Nei, er her lite. Svarer på få innlegg. Syns hele omleggingen var noe møkk. Likte dinbaby før, for det var så ulikt andre forum, veldig greit og oversiktlig. Liker ikke den nye layouten, og får vondt i øyene av fargene. Syns hele siden har tapt seg veldig. Klarer ikke å finne "slett profil" knappen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå