Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Dersom stekeovnen slutter å fungere når ovnen er 7 mnd. gammel, da har vi rett på ny?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Nei. Dere har rett på å få den reparert så lenge dere selv ikke er skyld i det.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Skulle lage middag igår da stekeovnen hadde tatt kvelden. Etter to timer på maks varme var den like kald. Må vi virkelig kjøre komfyren til butikken, vente i flere uker på reparasjon for så å hente den igjen?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 #2 her. Hos oss kom de hjem til oss for å reparere den. De hadde ikke delen på lager så ja vi måtte vente flere uker uten ovn. Det var ikke bare lett med to unger i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå