Gå til innhold

Ødelagt komfyr


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom stekeovnen slutter å fungere når ovnen er 7 mnd. gammel, da har vi rett på ny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Dere har rett på å få den reparert så lenge dere selv ikke er skyld i det.

Skrevet

Skulle lage middag igår da stekeovnen hadde tatt kvelden. Etter to timer på maks varme var den like kald.

 

Må vi virkelig kjøre komfyren til butikken, vente i flere uker på reparasjon for så å hente den igjen? :o

Skrevet

#2 her.

Hos oss kom de hjem til oss for å reparere den. De hadde ikke delen på lager så ja vi måtte vente flere uker uten ovn. Det var ikke bare lett med to unger i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...