Gå til innhold

Jentenavn, synspunkter mottas med takk:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang kommer en liste med jentennavn fra meg....nå er det bare 3 uker igjen, og vil gjerne finne navn;

Sophia

Isa Emilie

Ada Iselin

Isabella

Stella

Navnene er i tilfeldig rekkefølge. Hva assosierer du med disse navnene? Storesøstrene heter Celine og Sarah...ønsker mange, mange svar. På forhånd tusen hjertelig takk jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle disse navnene (Bortsett fra Stella)

Er litt dukkesøte, ser for meg en yndig liten pike med blomsterkjole^^,

Stella er kanskje litt røffere enn de andre navnene :)

Sophia, ada og stella, er de tre navnene jeg likte best i såfall : )

Skrevet
Alle disse navnene (Bortsett fra Stella) Er litt dukkesøte, ser for meg en yndig liten pike med blomsterkjole^^, Stella er kanskje litt røffere enn de andre navnene :) Sophia, ada og stella, er de tre navnene jeg likte best i såfall : )

Takk for svar:-) He, he, ja det er vel sånne dukkesøte navn jeg liker;-)

Blir glad for flere svar. Søstrene heter som sagt Celine og Sarah. Hva assosierer dere med disse navnene?

Gjest Prinsesse x 2
Skrevet

Jeg har så vidt begynt å tenke på navn. Vet jo enda ikke hva vi får. Men et alternativene mine på jentenavn er Sophia. Synes det er så utrolig fint. Så det ble min favoritt på lista di :)

Skrevet

Synes det hadde vært fint med et dobbeltnavn på den tredje, hadde passet bra til de to første på en måte ;-) Men av disse vet jeg ikke helt hva jeg ville valgt...

Skrevet

Jeg synes Iselin alene er ganske fint, og synes det passet bra sammen med søstrenes navn. Sophia også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...