Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Lyst til å dra til syden med barna mine, 5 og 10 år, vi kan dra i slutten av februar, og hele mars. 1 uke, ikke for dyrt da jeg er alene. Hvor ville dere dratt, og har dere tips til bestilling???)) Håper på mange svar!
Hubro :) Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Vi bruker å dra til Puerto Rico på Gran Canaria. Grei plass for alle aldre. Vi var to voksne og ett barn i begynnelsen av desember og for den uken vi var der brukte vi tett på 12000kr for fly, hotell, mat og diverse utflukter. God Tur uansett hvor du velger å legge reisen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 Du har ikke veldig mange valg på den tida av året da.. Men personlig ville jeg styrt laangt unna Puerto Rico. Makan til usjarmerende og slitent turisthøl. Men klart, smaken er som baken :-) Og er du KUN ute etter sol og bad så er det sikkert ok. Ville heller prøvd en av de andre øyene, som Tenerife eller Lanzarote. Eller kanskje Bahia Feliz som faktisk ligger på Gran Canaria? Kunne du reist litt senere er det mye mer å velge mellom...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 http://www.apollo.no...BookingBtn=true Apollo favoritt er som regel et sikkerstikk. Anbefaler all inclusive, så har du kontroll på matbudsjettet og barna får drikke og is også. Lykke til med valget, og god tur til deg og jentene dine! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå