Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Vi har hatt fri i romjula men i morgen må begge foreldre jobbe. Sønnen vår på 5 år har skikkelig voksesmerter nå og halter på det ene beinet. Klager over smerter. Litt usikker på om jeg skal sende han i bhg i morgen. De er kun 6 stk i bhg så det er nok veldig stille og rolig i morgen, men de skal sikkert ut for å leke i løpet av dagen. Usikker, usikker......
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Jeg har sendt ungene i barnehagen med voksesmerter, men vi har god kontakt med barnehagen så skulle det være noe ringer de tidlig. Vi har mulighet til å hente ganske kjapt i barnehagen, og det er veldig ofte en voksen her så skulle vi hatt en ungene hjemme hver gang de klaget på noe tror jeg de fort hadde ropt "ulv, ulv" Men når jeg har sendt de i barnehagen med voksesmerter har jeg ikke hørt noe, ungene har kost seg. Tror de glemmer smerten litt når det er mange andre rundt de og de finner på leker. Jeg hadde sendt i barnehagen og snakket, med de som jobbet der. Gutten din må finne sin måte for å prøve å bedre smertene på. Selv fant jeg min når jeg hang opp ned i ett klattrestaiv. Mamma trodde jeg hadde gått fra vettet når jeg alltid løp ut når jeg hadde voksesmerter i beina, men så det virka når jeg kom inn noen minutter etter uten så store smerter.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Ja, du har nok rett. Han pleier aldri å klage men nå ynker han seg i smerter hele tiden. Vi sender han i bhg så får de heller ringe om det blir for ille for han. Takk for svar : ) HI
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Jeg har også sendt min i bhg med voksesmerter, hadde han fått vært hjemme, så hadde de ikke vært mange dager i bhg i de periodene han har voksesmerter. Jeg tror som hun over her sier at de glemmer smertene når de får noe annet å tenke på. Har ikke hørt at han har klagd mye i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå