Anonym bruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Jeg har tidligere gått ned ganske mye, og er normalt sett flink til å holde vekten også. Vanligvis trener jeg 3-5 dager i uken og spiser noenlunde fornuftig. Nå i høst har jeg vært en del syk, så det har blitt mindre trening, og jeg har nok trøstespist litt også. I tillegg har jeg verken trent i julen, eller tenkt på hva jeg har puttet i meg. Resultatet er 6-7 kg i pluss Nå skal jeg på'an igjen med trening og mer moderat kosthold over nyttår, og jeg vet at jeg vil gå litt og litt ned igjen i vekt av dette, men det hadde vært artig med en liten og motiverende kick-start der en 2-3 kg forsvant første 1-2 ukene. Er det noe ufarlig og smart man kan gjøre for å få en slik start? Pulverkurer har jeg ingen tro på for å nevne det, men kanskje noe som renser kroppen eller noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå