Gå til innhold

Føler meg som verdens verste mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg er nødt til å snu døgnet til babyen! Jeg orker ikke sitte oppe til halv fire om morran lenger!

Babyen er sur og jeg gråter. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Har prøvd alt!

:'(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare sånt som må til, det. Hang in there!! :)

Skrevet

Babyen er dødstrøtt, men NEKTER å sove nå som det er natt!

Skrevet
Fordi jeg er nødt til å snu døgnet til babyen! Jeg orker ikke sitte oppe til halv fire om morran lenger! Babyen er sur og jeg gråter. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Har prøvd alt! :'(

Hvorfor er du det? Kan ikke se noe i innlegget ditt som tilsier at utsagnet ditt medfører riktighet.

Skrevet
Fordi man skal sove om natta?

Trur nok LGTS meiner at det ikkje er noko i innlegget som skulle tilseie at HI er verdens verste mor, sjølv om ho må snu døgnrytmen til babyen ;)

Skrevet

Vet ikke hvor gammel baby er men hvis det er snakk om noen uker, er det ikke unormalt at de ikke har noen døgnrytme ;) Hvis baby er 3-4 mnd er det greit å begynne med rutiner.... Vekke baby 15 min før han/hun pleier å våkne på formidagen og legge for kvelden et kvarter før... Så gjør du dette gradvis over noen uker. Tar et kvarter hver formiddag og gir et på ettermiddag kveld.

Det er et tips jeg fikk på helsestasjonen;) Klare forskjeller på natt og dag er også viktig. Kan jo hende det hjelper:)

Skrevet

Ikke noe gøy med barn som ikke vil sove på natta nei, men vi blir ikke dårlige foreldre av den grunn. Jeg kan vel være veldig glad for at min jente var blid og fornøyd om natta,så jeg skjønner ikke hva som var så spennende om natta siden jeg var veldig trøtt i tryne og ikke akkurat så morsom å være sammen med tror jeg. Så ekstremt mange filmer om natta i håp om å holde meg litt våken, jenta mi sovna jo ikke før rundt 5 om morran. Ikke like gøy når jeg kunne gå ut og hente avisa før jeg la meg nesten hver dag.

Men vi må bare prøve å få døgnet snudd for de små, jeg gav opp men plutselig en dag snudde ungen døgnet. Da var hun rundt 5mnd tror jeg. Og har sovet veldig bra siden det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...