Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Har lyst til å ta en utdannelse. Har gått bare yrkesfag og jobbet tilfeldig etter videregående. Er i gang med generell studiekompetanse på nett men det går litt tregt da jeg er alenemor med barnet hjemme. Sitter og leser mye på utdanning.no på jakt etter yrker. Mange som jeg kunne tenkt meg, for eksempel tannpleier eller tannhelsesekretær. Sistnevnte må jeg begynne videregående på nytt, er det litt dumt? (godt oppi tjueåra) Hvis jeg begynner på universitetet er det mye turnus, må jo i så fall ha ungen med meg. Blir kanskje litt ustabile forhold.. Noen som har begynt utdanning etter dere fikk barn her? Hvordan var det? (Også økonomisk?) Ser jo at det er mange yrker jeg ikke har tenkt på, eller hørt om. Noen tips? Vil gjerne slippe unna turnusarbeid. Ellers er jeg ganske fleksibel. Kontor, helse, dyr.. mange ting som intresserer. Takker for svar!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Ta en utdannelse du tjener gode penger med og som du får jobb med. det er så viktig!! Og at du er godt oppi 20 åra har ingen ting å si!! Jeg var 24 da jeg begynte på veterinær. Ferdig utdannet nå, da! Men aldri for sent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå