Gå til innhold

Bim treff i Tromsø?


erg05

Anbefalte innlegg

jeg kan heller ikke møte i morgen likevel. :/ men er det noen som er med på et formiddagstreff neste uke? :)

kordan dag tenkte du?:) e første i vennegjengen som skal ha smått, så hadde vært arti å møtt nån i samme situasjon som mæ sjøl:) har termin 14mars, så ikke lenge ijenn:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer! Avisa Tromsø ønsker å komme i kontakt med gravide som kan tenke seg å la seg intervjue til en mamma repotasje ifb. med morsdagen. Kan du tenke deg det, ta kontakt med Journalist Ida Ramberg på tlf: 916 64734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan heller ikke møte i morgen likevel. :/ men er det noen som er med på et formiddagstreff neste uke? :)

kordan dag tenkte du? :) e første i vennegjengen som skal ha smått, så hadde vært arti å møtt nån i samme situasjon som mæ sjøl:) har termin 14mars, så ikke lenge ijenn:D

 

ka me onsdag? :) nån som har løst å møtes på dagtid da? hadde vært arti å treffe flere som skal ha omtent samtidig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Mandag 13 feb. skal vi ha treff kl 20 på Grunder, håper noen av dere har anledning til å komme? :0) vi er 4 som har hatt et treff som skal ha treff nr 2 og vi vil gjerne ha flere med :0) Gi gjerne tilbakemld om du kan komme, så ser vi hvor stort bord vi bør ha.. :) mvh erg05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Mandag 13 feb. skal vi ha treff kl 20 på Grunder, håper noen av dere har anledning til å komme? :0) vi er 4 som har hatt et treff som skal ha treff nr 2 og vi vil gjerne ha flere med :0) Gi gjerne tilbakemld om du kan komme, så ser vi hvor stort bord vi bør ha.. :) mvh erg05

 

Jeg skal prøve å komme på treffet :) Hadde vært artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Ny på tråden her. Er det satt opp flere treff?

er det flere som har termin i Mai?

 

Regner med man prøver å få til et nytt treff innen et par uker. Jeg har termin 8. mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Ny på tråden her. Er det satt opp flere treff?

er det flere som har termin i Mai?

 

Regner med man prøver å få til et nytt treff innen et par uker. Jeg har termin 8. mai. :)

 

Bra. kjenner svært få med barn i Tromsø :)

jeg har 17. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut planlagte treff fortløpende her inne, så er bare å følge med :0) Neste treff er om ca 1,5 uke.. Legger ut detaljer om ikke lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bim treff på Grunder kl 20 mandag 27.2. Komkom :0) Gi gjerne et vink om du kommer, så vi kan ta høyde for hvor mange sitteplasser det er behov for. Så langt er vi 4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bim treff på Grunder kl 20 mandag 27.2. Komkom :0) Gi gjerne et vink om du kommer, så vi kan ta høyde for hvor mange sitteplasser det er behov for. Så langt er vi 4..

Jeg kommer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

Er det noen som vet om det er en side på fb for oss som skal ha barn i (Tromsø) 2012? Det er så enkelt å følge med der på treff osv :)

Har selv tremin 7. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er det noen som vet om det er en side på fb for oss som skal ha barn i (Tromsø) 2012? Det er så enkelt å følge med der på treff osv :)

Har selv tremin 7. juli.

Hei,

Er det noen som vet om det er en side på fb for oss som skal ha barn i (Tromsø) 2012? Det er så enkelt å følge med der på treff osv :)

Har selv tremin 7. juli.

Hei,

Er det noen som vet om det er en side på fb for oss som skal ha barn i (Tromsø) 2012? Det er så enkelt å følge med der på treff osv :)

Har selv tremin 7. juli.

 

 

 

lurer også på det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...