Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg kan heller ikke møte i morgen likevel. :/ men er det noen som er med på et formiddagstreff neste uke? :)

kordan dag tenkte du?:) e første i vennegjengen som skal ha smått, så hadde vært arti å møtt nån i samme situasjon som mæ sjøl:) har termin 14mars, så ikke lenge ijenn:D

Fortsetter under...

jeg kan heller ikke møte i morgen likevel. :/ men er det noen som er med på et formiddagstreff neste uke? :)

kordan dag tenkte du? :) e første i vennegjengen som skal ha smått, så hadde vært arti å møtt nån i samme situasjon som mæ sjøl:) har termin 14mars, så ikke lenge ijenn:D

ka me onsdag? :) nån som har løst å møtes på dagtid da? hadde vært arti å treffe flere som skal ha omtent samtidig ja :)

Hei alle sammen! Mandag 13 feb. skal vi ha treff kl 20 på Grunder, håper noen av dere har anledning til å komme? :0) vi er 4 som har hatt et treff som skal ha treff nr 2 og vi vil gjerne ha flere med :0) Gi gjerne tilbakemld om du kan komme, så ser vi hvor stort bord vi bør ha.. :) mvh erg05

Hei alle sammen! Mandag 13 feb. skal vi ha treff kl 20 på Grunder, håper noen av dere har anledning til å komme? :0) vi er 4 som har hatt et treff som skal ha treff nr 2 og vi vil gjerne ha flere med :0) Gi gjerne tilbakemld om du kan komme, så ser vi hvor stort bord vi bør ha.. :) mvh erg05

Jeg skal prøve å komme på treffet :) Hadde vært artig!

Annonse

Hei hei. Ny på tråden her. Er det satt opp flere treff?

er det flere som har termin i Mai?

Regner med man prøver å få til et nytt treff innen et par uker. Jeg har termin 8. mai. :)

Bra. kjenner svært få med barn i Tromsø :)

jeg har 17. mai :)

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei,

Er det noen som vet om det er en side på fb for oss som skal ha barn i (Tromsø) 2012? Det er så enkelt å følge med der på treff osv :)

Har selv tremin 7. juli.

Hei,

Er det noen som vet om det er en side på fb for oss som skal ha barn i (Tromsø) 2012? Det er så enkelt å følge med der på treff osv :)

Har selv tremin 7. juli.

Hei,

Har selv tremin 7. juli.

lurer også på det samme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...