Gå til innhold

Barnebursdag - midt i uka eller i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Suppa blir fire år i januar og skal ha barneselskap. Kan vi ha det en ukedag fra 16-18? Eller er det best å ha det i helga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal ha det en ukedag, bør dere ikke ha det før kl 17. Klokka 16 er ikke vi hjemme fra jobb/barnehage, og jeg antar at det ikke bare gjelder oss. Hvis dere ikke har mulighet til å hente alle de aktuelle barna i barnehagen da, hvis dere bor i gangavstand....

Personlig foretrekker jeg barnebesøk i helgene, men vet det er delte meninger om dette.

Skrevet

Jeg liker best at besøkene er på søndager fra 13-15 :)

Skrevet

Liker best bursdager på hverdagene. Helgene er reservert for familietid

Skrevet

Foretrekker helgebesøk. Men hverdager fra fem til sju er jo også greit. Men for så små barn kan det bli litt seint.

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

her er det vanligst med helgedager fra 11-12 til 14-15! På ukedagene er mange opptatt med fritidsaktiviteter..

Skrevet

I helgene.

I ukedagene etter barnehagen er det bare stress. Ja det lar seg gjøre og barna har det gøy de. Men for forldrene er det et skikklig pes.

Skrevet

Vi har hatt begge deler. Hentet alle på skolen det ene året, og bursdagen var ferdig når sfo stenger her. Fikk mange positive tilbakemeldinger på dette. Alle fikk helgen alene, og vi tok ikke hele ettermidagen fra folk. Mange som har ting de skal på ettermiddagene. Ungene var ikke pyntet men jenta mi brydde seg ikke om det, hun syns det var kjempe gøy når vi gikk i samla flokk fra skolen. Vi bor rett ved skole og barnehage så det går greit.

Skrevet

Ta bursdagen en helg.

For å si det sånn. Mitt barn kan ikke delta på bursdager som er på ukedagene. Grunn, rett og slett at vi ikke rekker det og han er også sur og grinete fordi han er sliten etter en lang og aktiv dag.

Skrevet
Jeg liker best at besøkene er på søndager fra 13-15 :)

Jeg derimot "hater"det nårselskapeneer søndag fra 13 til 15. Det ødlegger alle planer for familieaktiviteter. Deter vansklig å væretilbake fra skitur så tidlig og etterpå blir det mørkt. Svømmehallen åpner ikke før 11 og stenger 17 her, er vi på hytteer det for tidlig å komme hjem til 13 osv. Det er uten tvil det dårligste tidspunktet i uka.

Skrevet

Ukedag, fortrinnsvis fra 17 til 19 er best. Helgen er egentlig forbeholdt familien, hytteturer, besøk hos besteforeldre ol. Hvis det likevel skal være i helgen er lørdagen best. Da kan ungen være i selskap mens jeg gjør unna ukas handling. Det er OK om vi er hjemme, men større sjans for at barnet ikke kan komme da det oftere er bortreist.

Søndag liker jeg ikke. Den dagen vil jeg ha med familien min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...