Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Jeg er desperat! Babyen har snudd døgnet og sovner aldri før 3-halv 4 på morran. Idag har babyen bare sovet en lang lur og 3-4 smålurer, men allikevel blir det våkennatt. Har prøvd alt jeg vet om! Babyen er 10 uker
ღ٥ﻻ ﻉ√٥ﺎ ٱυღ Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Sånn er det desverre.. Hadde det slik med mine også.. Babyer regulerer søvnen selv til dem er 3-4 mmd.. Etter det går det seg som regelt til automatiskt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå