Gå til innhold

Hvilken "kaffemaskin" har dere?trenger anbefalinger :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å kjøpe kaffemaskin,men for min del er det kakao som er favoritten ;-). vi tenker rundt 1000kr,ser det er endel tilbud nå.Men har jo ikke anelse hva som er bra.helst noe man slipper å rense ofte og må være enkelt å få tak i kapsler-Og self må kaffe/te/kakao smake godt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tassimo maskin og er strålende fornøyd, kjøper kaffeputene/diskene på vanlig butikk. Har prøvd både kakao, te, kaffe, cappucino og synes alle er gode!

Skrevet

Hehehe.. jeg har bare presskanne ;) Funker fint, siden jeg ikke liker kaffe, og heller ingen andre i huset liker kaffe.

Kakao er best laget som fra gammelt av :)

Gjest Filifjonka
Skrevet

Vi har Dolce Gusto, og er fornøyd med den. Du får kjøpt både masse kaffesorter, kakao og te til denne. Og kapslene får du mange steder, fra dagligvarebutikker til internett og selvsagt på Elkjøp - Expert og sånne butikker.

Skrevet

Vi har Phillips Senseo, god på både kaffe, cappuccino og hot cocoa (kakao) :-) Og det er faktisk to kakao-varianter til den - et pluss hvis du foretrekker sjokoladedrikk ;-)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jeg fikk tassimo maskin til jul,og kakaoen er veldig god.Nå har jeg bare testet espressoen og kakaoen til tassimoen ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...