Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har søkt sønnen min inn i gårsdbarnehage, i tillegg til "vanlige" barnehager. Gårdsbarnehagen troner på 1.plass over ønsker, fordi jeg tror det er flott for barn å ta del i dyrestellet. Det virker veldig spennende, lærerikt og nyttig Men er det noen som har erfaring herfra?
Fjelljenten Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Sønnen vår går i gårsbarnehage, kjempekoselig og tenker akkurat det samme som deg, kjemoeviktig for barn å få så mye som mulig kontakt med dyr og naturen :-)
Gjest Mamma til 1 +spire <3 Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Jeg har jobbet litt i en gårdsbarnehage, og det virkelig lærerikt for barna! De får være ute i naturen hver dag og i kontakt med dyr. Mens jeg jobbet litt i gårdsbarnehagen (pluss at lillebroren min gikk i en) så jeg virkelig at de utvikler seg på helt andre måter enn barn i "vanlige" barnehager som ikke er ute i naturen like mye og er sjeldent i kontakt med gårdsdyr.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Sønnen min går i en gårdsbarnehage og vi er superfornøyd. I tillegg til stell og læring av dyra, er det en liten bhg og godt oversiktelig. Vil anbefale alle å søke i gårdsbhg. Lillegutt elsker grisen som løper fritt rundt og vil kose med barna
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Signerer Renate over her. Har en 3 åring i gårdsbarnehage. Han elsker å väre der. De har höner, ponni, kaniner, ender, katt osv. Det varierer litt med årstider hva slags dyr de har inne og ute. Skal få minigriser nå snart. Liten bhg med fine uteområder og barna er med på dyrestell i en eller annen form hver dag. Vi er superfornöyd og anbefaler gårdsbarnehage på det varmeste.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2011 Åh sÅ kjekt! Det var den tilbakemeldingen jeg hÅpet pÅ Men da krysser vi fingrene for at vi fÅr plass! Takk skal dere ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå