Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Noen som vet? Takknemlig for svar
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Fet fisk som laks, makrell og sild, egg, melk, smør.... Tran .....og i fine dråper fra Apoteket.....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Fet fisk, fiskelever og margarin er de eneste store matkildene tilvitamin D. Egg inneholder også noe vitamin D, dessuten er det enkelte meieriprodukter som nå er beriket med litt vitamin D. Tran, vitamin D dråper, Sanasol, Biovit og de fleste multivitaminer inneholder også vitamin D.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Jeg tar et D-vitamintilskudd jeg. Vi får i oss for lite D-vitamin her i nord og mange av oss trenger et tilskudd om vinteren. Jeg fikk beskjed av legen om å ta tilskudd etter å ha tatt blodprøver hos lege...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Ekstra lett melk og en synnøve gulost er beriket med vitamin D bl.a. Ellers er fet fisk og tran gode kilder. Man får kjøpt d-vitamintabletter og dråper på apoteket,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå