<3 skatten min<3 Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 skal feire hjemme med 4 og 5 åring, ingen gjester. har så lyst til å lage en ekstra koselig kveld for dem, noen som har gode tips eller ideer?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Her er det veldig populært med gele i stetteglass, det lager vi hver nyttårsaften. Om du har noen store vinglass e.l. har du gele i dem, gjerne to lag i forskjellige farger. Når du skal servere dem heller du nonstop, kakestrøssel e.l. på toppen til pynt, vaniljesaus og viktigst av alt et lite sverd med et par bær på og en paraply. Blir seende ut som en skikkelig fargerik "drink". Ellers er nyttårsaften kvelden for brettspill her i huset, må jo holde oss våkne utover kvelden og da spiller vi spill.
Eeniemeenie Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Skal feire med min 3 åring:) I år skal vi to spise en god middag, kanskje perle/tegne litt, leke og deretter gå å se på rakettene:) Er det vær kan man jo ta seg en tur ut i akebakken, etc. Det elsker min iallefall.
<3 skatten min<3 Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2011 Takk for svar! Kjempeide, det skal jeg lage! hørtes morsomt ut Brettspill er lurt, men de to vi har i hus er verdens dårligste tapere, og særlig den ene blir veeeldig sur, så vet ikke om det er så lurt for stemningen sin del. (selvfølgelig må de lære seg det og, men gidder ikke ødelegge akkurat nyttårsaften med slik læring.) Noen som har andre tips?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Skattejakt pleier vi å ha, veldig stas:-) Lag et kart, eller noen rebusoppgaver, og gjem en skatt med f eks. godteri, film, spill, stjerneskudd /raketter, osv... Enten hver sin skatt eller en felles:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå