Kystrøya Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Hva inneholder den beste waldorfsalaten dere har smakt?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Jeg spiser det ikke selv, men den jeg lager har bl.a majones, pisket krem, druer, epler, valnøtter, selleri... Følger bare oppskrift jeg finner på nett hvert år =)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 I min familie har vi allitd hatt i finstrimlet kål, ananas, druer, røde epler, selleri, valnøtter og så er det pisket krem med majones, sukker, salt, pepper og litt saft fra den hermetiske ananasen, evt litt sitron.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Et tips er å ha i kuttet pære, og noe lake pariseragurk. Pass ellers på å bruke søte røde druer, og grov hakkede valnøtter hvis ingen er allergiske mot det La salaten stå å trekke over natten, da blir den ekstra god
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 en til to pk majones, krem av en pk fløte, grønne/røde druer, epler i biter, ananas, selleri, valnøtter, saften av en sitron (smaker til) legger gjerne eplene i sitron så de ikke blir brune.
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Det var majones og fløte, ananas og ananasjuicen. Litt sitronjuice, grønne epler og druer og valnøtter, Det var selleri oppi og men det er ikke jeg så begeistret for. KNALL god etter min mening. Veldig frisk pga ananas- og sitronjuicen i stedet for sukker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå