Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Ny barnehage, med en meter lang 2-åring som skal sove i vogn - what to do...? Vår Brio kombi fra 2004 hadde vært perfekt, men den er altså for liten!
Nikamo Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Min erfaring er at Simo kombi er den største vogna... Men jeg har ikke så lange barn som deg da Vet bare ikke om noen vogner som er større...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Våre laaaange barn (og de sov til de var 3 år:)) bruke Simo 123 trille. Den er den lengste jeg har funnet:)
Gjest sug lut Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Simo. Ingenting annet funker. Kjøp brukt på Finn for en slikk og ingenting.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 MIn store gutt som straks er to år, og straks er en meter, sover i simo i barnehagen og i en emmaljunga scooter hjemme. Det går akkurat. I barnehagen det jeg jobber er flere av barna som sover både to og et halvt og opp mot tre år, og de sover alle i vogn. På mange av de største stikker rett og slett bena litt ut av vogna (og vi pakker de godt inn), eller de krøker seg litt sammen når de legger seg i vogna.
sillyfilly og Olivia Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Har en eldre Emmaljunga som jenta på 86 cm sover helt fint i. Hvor lang den er har jeg ikke målt men jenta mi ligger som regel med bøyde bein uansett hvilken vogn hun sover i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå