Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 For noen år siden ville min far ikke ha kontakt med meg lengre ( ligger mye dritt bak dette, og han er hjernevaska av den nye kona hans, misunnelse på min mor osv) Jeg sa ok dette får de velge selv osv, Så da har jeg holdt meg unna , fram til i fjor sendte jeg julekort og kalender til de, men i år hørte jeg ikke noe fra de når unga hadde bursdag ( alltid fått det før,) så da tenkte jeg ok da er jeg kutta ut fra familien for godt og det er greit for meg, så i år sendte jeg ikke kort eller julegave. Så kommer min søster og levere julegave til de to eldste ( minstemann er kommet til etter at kutta kontakt med de) Men ikke til minstemann , litt overrasket men ok samme for meg. Så 1 juledag får jeg en med fra min stemor God morgen....vi takker for julegaven.... Hilde Hva faen er dette, hva skal jeg svare på slikt? Noen tips på hva jeg skal svare på slikt, er jeg urimelig? Sender alltid takk mild dagen etter til alle som ikke feira med oss men , hadde ikke rekt dette enda, ingen andre hadde fått takke mld heler, men dagen hadde jo så vitt begynnt.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Har ikke noe svar til deg, for jeg forstod ikke så mye. Men jeg lurer på hvordan det er mulig at du har skrevet over 428000 innlegg her hver dag? Det står på profilen din i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Har ikke noe svar til deg, for jeg forstod ikke så mye. Men jeg lurer på hvordan det er mulig at du har skrevet over 428000 innlegg her hver dag? Det står på profilen din i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Har ikke noe svar til deg, for jeg forstod ikke så mye. Men jeg lurer på hvordan det er mulig at du har skrevet over 428000 innlegg her hver dag? Det står på profilen din i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Har ikke noe svar til deg, for jeg forstod ikke så mye. Men jeg lurer på hvordan det er mulig at du har skrevet over 428000 innlegg her hver dag? Det står på profilen din i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Selvfølgelig har jeg ikke skrive så mange innlegg, det er ikke mulig engang. Er bare innom her av og til.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Forstår jo det:) tenkte kanskje du har gjort det samme som meg. Altså sendt samme innlegg fire ganger på rad...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #9 Skrevet 28. desember 2011 Jeg forsto heller ikke så mye, men mener du at dere ikke har gitt julegave til stemoren og faren din, også sendte stemoren mld og takket for gaven??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #10 Skrevet 28. desember 2011 Jeg skjønte heller ikke hva du mente... Litt rotete innlegg; kan du prøve å forklare en gang til?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #11 Skrevet 28. desember 2011 Jeg sendte ikke gaver i år, så får jeg den mld. Trudde de ikke ville ha noe med oss og gjøre.??? Hvorfor blir hu sur da? HI
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #12 Skrevet 28. desember 2011 Det kan jo hende at stemoren din sendte ut en felles takke mld, så ble du også med. Men, rart hun tok med deg siden de ikke fikk gave. Kanskje hun takket for å poengtere at de ikke fikk gave? å for å prøve å si at de vil ha kontakt?
Noregsgard Skrevet 28. desember 2011 #13 Skrevet 28. desember 2011 Virker som det var et lite hint om at du ikke sendte noe gave i år. Hun ville tydeligvis ha.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #14 Skrevet 28. desember 2011 Jammen hvorfor, hu vil jo ikke ha noe med meg eller unga, så hvorfor???? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå