Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 Kan ikke huske sist jeg kjøpte noe nytt til leiligheten, sånn bortsett fra noen lysestaker, en ny lampe og noen duker. Resten er arvet eller kjøpt brukt. Så i dag gikk jeg "amok" og har kjøpt ny sofa (min aller første helt nye sofa:-), nytt bord, noen nye puter og en helt ny fryseboks! Sofaen kommer ikke før i neste uke, men jeg gleder meg som et lite barn!! Fortsatt god jul:-)
Mandalas Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Det hørtes digg ut! Heldiggris! Jeg ville kjøpt noen nye tepper til soverom og stue, men.. Salg + lite penger på konto er bare kjipt
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Nå er det ikke så mye penger igjen her heller, hehe, så nå er det slutt på handlingen for en stund.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Det hørtes deilig ut. Her ble det nytt salongbord, endelig fått byttet ut 39,- bordet fra ikea. Da vi hadde satt sammen det nye sa mannen at det så ut som om det var voksne mennesker som bodde her...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 "...sa mannen at det så ut som om det var voksne mennesker som bodde her..." Haha! Bra kommentar! Som om jeg skulle sagt det selv;)
Gjest vinterbrud Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Så herlig med noe nytt til huset! Her har jeg ikke kommet meg på salg ennå,men skal ta meg en tur når barneskolen begynner igjen. Men jeg kjøpte et fint vitrineskap til stua i høst,så litt nytt er det her også.Jeg må ha meg ei ny lampe til stua. Ny sofa ønsker jeg meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå