Gå til innhold

Er dere her fortsatt?


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

må ærlig innrømme at aktiviten min her inne ikke har vært på topp, men så har det jo også vært jul da - i tillegg til at jeg ikke helt er vant til den nye oppdateringen på BIM.

 

hvordan er formen deres? Jeg har akkurat vært på min første kontroll hos jordmor (er 23+2), men er annengangsfødende så får ikke komme til hos jordmor før nå.. Syns det var greit å treffe på jordmor, men ikke blitt "kjent" med henne enda føler jeg.. :) Alt så uansett veldig bra ut, så nå er jeg spent på neste UL som er til uken da jeg får litt ekstra oppfølging siden min første ble satt igang pga vekstretarasjon. Målet idag så i alle fall veldig bra ut.

 

Er sykemeldt akkurat nå pga bekkenløsning, så nyter å endelig ha litt "tid" til å være hjemme og få huset på stell.. i roooolig tempo ;) Vet ikke om jeg skal tilbake i jobb eller om jeg blir sykemeldt videre også.. Formen er jo grei nok, men jobben klarer ikke å tilrettelegge for meg, og da blir dagene fryktelig strevsomme.. I tillegg til at der også er en del bekymringer ift å få en ny gutt som ikke vokser greit... Men vi får se :) jeg tar en dag av gangen, og prøver å fokusere på det positive!

 

Har dere hatt en fin jul da? Julen hos oss har vært preget av litt sykdom og diverse, så den virkelige julestemingen kom ikke helt.. Men koselig er det jo uansett. Jeg er jo et gavemenneske, dvs - elsker å både kjøpe og å få gaver - så nå koser jeg meg med en mac (dvs, den har jeg jo betalt 70% av selv da), og ser frem til å ta i bruk kenwoodmaskinen min i dagene som sykemeldt!!

 

Poden på 2 fikk også mye fint, og har selvsagt vært verdens mest sjarmerende gutt i julen ;) hehe

 

Men dere da? Noen som er i skravlehumør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...