Jojo x3 Skrevet 28. desember 2011 #2 Skrevet 28. desember 2011 Nei, liker den heller ikke. Men blir vel vant til det.... Det jeg bl a likte med DiB før var at vi slapp det der bildegreiene, smilefjes og alt dillet som er på andre lignende forum....
bobbelfru Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Jeg liker denne ikke så godt. Synes den gamle var mer oversiktlig.
It's all about me Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Jeg liker den nye versjonen veldig godt. Men så har jeg vært med på å teste den ut i flere uker før den ble lansert, slik at jeg nå er godt vant med den. Dere må gi den litt tid, syntes den var litt rotete i starten jeg også, men nå ser jeg bare fordeler med den.
Gjest sug lut Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Nei, den suger, men man venner seg til det - ikke til det punktet at den er aktivt bra, men man finner i hvert fall fram.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Jeg liker den ikke og jeg har vendt meg til den. Er mye mindre her nå, og poster mindre innlegg, svarer sjelden.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Må si jeg likte bedre den gamle.. Har heller ikke sansen for det med bilde
Gjest ronja røverdatter Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 Jeg synes det ser bra ut, oversiktlig og greitt. Litt mer avansert enn den forrige,men fremdeles enkelt. Så i det store og det hele er jeg fornøyd med oppdateringen.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. desember 2011 #9 Skrevet 28. desember 2011 Tilpasning til tiden, sikkert. Jeg liker den ikke, alt for mye tull og fjas, bare noen få innlegg på førstesida i forumene og uoversiktlig. Og for noen farger! Men er vel ikke beregna på sånne "gamle kjerringer" som meg likevel, så jeg kan jo bare holde kjeft, sikkert.
Kamomille Skrevet 28. desember 2011 #10 Skrevet 28. desember 2011 Generelt så liker jeg den ikke! Noen forbedringer er det derimot, som f.eks "liker" knappen og mulighet til å sitere. Men synes det er tungvindt å bruke anonymknappen, tåpelig at man ikke klarer å få alle innleggene på en side, dustete at man fortsatt har et anonymformum når man har mulighet til å være anonym overalt, idiotisk med biler, signatur og symboler, og jeg savner "mine siste innlegg" (mulig det er her, men jeg har ikke klart å finne det!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå