FrøkenSnupp<3 Skrevet 28. desember 2011 #1 Skrevet 28. desember 2011 her i huset har vi endt opp med et slags "rituale" etter at LillePrinsen<3 (4 mndr) er i seng om kvelden. det begynte med at mannen min kommenterte under svangerskapet at brystene mine hadde blitt så flotte og fyldige. ettet fødselen, når det kom melk i dem også har de bare blitt enda større, og vi liker dem begge bedre nå. dette tror jeg har ført til at han synes de er mye mer attraktive enn før, og jeg tror han kanskje assosierer morsmelken med dette på et vis. ca 2 mndr etter fødsel begynte vi å gjenoppta sexlivet, men han koste og lekte mye med brystene mine før den tid. når vi da begynte å ha "vanlig" sex igjen også, begynte han å "drikke melka" mi, og ble helt hekta! først syntes jeg det var litt ekkelt og upasselig, men han ble helt intenst opphisset av det, noe som igjen tente meg. så jeg har bare latt han holde på, og nå har jeg egentlig kommet fram til noe! jeg liker det!!! er dette sykt?? noen andre? føler meg som en "freak"
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Normalt er ikke ordet jeg ville ha brukt, men det er jo en fetisj av noe slag, og det er garantert flere som deler den fetisjen med dere. Så alene er dere jo ikke, hvis det er en trøst. Personlig synes jeg det er ekkelt, og jeg kunne aldri ha funnet på å gjøre det samme - men hey, vi tenner jo på forskjellige ting. Noen liker å bli tisset og bæsjet på, andre liker å suge morsmelk. Jeg tenker at jeg ikke bryr meg, så lenge folk jeg kjenner velger å avstå fra å fortelle meg om sine noe sære seksuelle preferanser.
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Dette skader jo ingen, og når dere liker det begge to... Hvorfor ikke?? Kos dere og nyt, sier nå jeg!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 I mitt hodet er dette unormalt og virkelig ekkelt! Hadde min samboer gjort noe slik så tror jeg at jeg hadde sendt han til psykolog for å jobbe med seg selv. En voksen mann som suger melk fra et bryst??? Litt tragisk komisk er det når jeg leser det, og egentlig bare litt sykt ja.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Personlig synes jeg det er ekkelt, men det er meg. Hvis du og samboer synes det er kos, så er det jo bare å fortsette. Hva som foregår mellom dere på soverommet er det jo ingen som har noe med
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 Vi også gjorde det. gjort det med begge mine barn, som har hver sin far. da åpenbart med 2 menn som liker det, så så ille kan det jo ikke være
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #9 Skrevet 28. desember 2011 Tja, ikke min greie akkurat. Men det er jo flott for dere at sexlivet er så bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå