Gå til innhold

er det noen som liker dette nye forumet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer da jeg ser mange har forlatt siden her og mange som klager over ulike ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte akkurat i en en annen tråd at jeg liker det nye forumet, så skriver det gjerne her også :)

Skrevet

Jeg liker det :)

Folk klager ofte når det skjer ne endringer! Det er samme leksa HVER gang facebook endrer layouten sin også..hehe

Vanesak!

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke!!! Men er nok mest av alt fordi min side er borte, med alt av det som var "min profil". F eks hvor langt jeg er kommet i sv skapet, hvor mange dager igjen til termin, uke til uke++++

Alt det andre skal jeg nok klare å vende meg til, men min side håper jeg kommer tilbake fortere enn svint!

Skrevet

Å gjør noe med anonym funksjonen!!! Jeg blir ikke anonym nÅr jeg poster nye trÅder.

Skrevet

Jeg liker også siden, mye bedre nå enn før. Men jeg er mye på andre forum, scrappeforum og syforum f eks, og de er mer lik dette oppsettet. :)

Skrevet

Nei, jeg liker ikke det nye forumet!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg liket det nye forumet og er sikker på at når startvanskene er over, blir det et helt topp forum ;)

Skrevet

Jeg liker det nye oppsettet og det er ingen venting, dobbeltposting etc som jeg opplevde mye av tidligere. Jeg savner imidlertid flere tråder og svar per side, synes jeg må trykke neste litt for ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...