monson Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #1 Skrevet 27. desember 2011 Jeez, det skjedde mye rart med opplastinga.. Det det skal stå under der er: Jeg har så lyst på barn (og har hatt det i lang tid), men jeg har ikke kjæreste, og ser ikke ut til at det kommer til å dukke opp en på en stund eller. Jeg er "bare" 25år, men jeg får nærmest helt panikk for at jeg ikke skal finne noen jeg kan få barn med før jeg er rundt 30. Noe som jeg ikke har så lyst til siden jeg ønsker mange barn. Og man får jo rett og slett ikke tid til å "produsere" mange barn om man starter i 30 åra. Hva skal jeg gjør ??? Noen som er/har vært i samme situvasjon ? :-/ (Veldig frustrerende.)
monson Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2011 Jeg begynner å vurdere å ha sex med noen jeg, kjenner. som har okå økonomi og orden i resten av livet. Altså det trengs to til å "danse" tango ikke sant ? :-/ Noen som har gjort det eller vurdert det ??
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Hadde aldri i verden gått aktivt inn for å bli alenemor. Hva om du får tvillinger? Eller et handikappet barn? Eller, som mange får; et skrikende kolikkbarn som gir deg 2-3 timer søvn i månedsvis, som nekter å ligge i trillevogn eller bil og som isolerer deg fullstendig? Som suger så mye ut av deg at du ikke orker å dusje på over en uke? En slik unge fikk jeg, og hadde jeg ikke hatt mannen min til å dele nattevåk, bæring og byssing med, så hadde jeg kollapset fullstendig (ble forøvrig sykemeldt med fødselsdepresjon). Og for å si det sånn - alenemødre er ikke mye attraktivt for unge menn. En unge er særdeles kraftig bagasje! Du må regne med å velge fra en MYE lavere hylle straks du blir mamma.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 ... Mener du seriøst at du har tenkt å lure en kompis av deg?? Er du klar over hvor forferdelig det er?? Du ødelegger jo livet hans fullstendig! Både i fht økonomi og drømmer, og antakeligvis hans muligheter for å finne drømmedama... Og om du velger å få et barn med en tilfeldig fyr nå, har du tenkt å gjøre det samme igjen om 2-3 år da, siden du på død og liv vil produsere ditt eget fotballag? Skal du ha 5 unger med 5 forskjellige fedre, da? Og som anonym over her sier; det finnes faktisk bråtevis med babyer som IKKE sover 20 timer i døgnet og gurgler fornøyd i vogna mens mor er på kafè. Det finnes like mange fortvilte foreldre som nesten ikke får sove fordi babyen nekter å sove mer enn 30 min av gangen (ta en titt innom småtroll 0-1 og sjekk ståa hos mange der), som har spisevegring, kolikk, låsninger, osv osv. Nei, vent til du finner mannen i ditt liv, og fokuser på karriere i mellomtida. Så har du RåD til å oppdra ungene dine også.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #5 Skrevet 28. desember 2011 Skjønner deg godt. Men vent noen år, og ta turen til Danmark for å bli gravid på egenhånd når du er over 30 om det ikke har dukket opp noen. Kanskje venter han bak neste sving
Julestrømpa Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Personllig tror jeg du bør velge andre metoder enn å "lure" en mannlig venn. For ett barn påvirker ikke bare ditt liv, men også barnefaren. Og ikke minst tenk på barnet. Men i dag trenger man ikke mann-dame-sex for å få barn. Velg heller en løsning som kun påvirker deg. Som en annen nevner her, reis til DK. Hva med å bli fosterforelder? Men husk, en baby forsvinner ikke. Når håret står til alle kanter, øya går i kryss pga manglende søvn, vekta øker faretruende, hodepina har hatt konsert i hodet ditt i tre uker, og alt du vil er å sove, trene , feste eller bare være deg selv.... Så gråter fortsatt denne velse skapningen etter deg... Vær helt sikker på at du kan klare det værst tenkelige av ett barn, og er du sikker på at du kan gjennomføre det så prøv. Det er kos med barn, jeg og vil ha mange barn. Men pass på så du ikke sitter der med 3 unger med 3 forskjellige fedre, fordi du bare hoppet på noen.
maria isabell Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 storken i danmark:) det er mye betre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå