Mikkemafian Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hvor blir resten av?? Noen som opplever at det er et stooort blankt felt dersom teksten skulle vært?
Mikkemafian Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2011 Og hvordan får man normalen tilbake?
Mandalas Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Jepp, samme her. Fryktelig irriterende.
Studentmamma88 Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Samme her! Gidder ikke å være her inne lengere når man må klikke seg inn på alle innleggene for å se noe som helst.
Misti Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 jeg hadde samme problemet og prøvde alt. i dag trykte jeg på det ikone som ligner på et ark som er rivd i to og da ble alt bra :)
Mikkemafian Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2011 Hvor finner du det ikonet?? Jeg er helt blank på dette;)
Kari_Kanari Skrevet 27. desember 2011 #7 Skrevet 27. desember 2011 Dere av dere som får dette problemet med den nyeste versjonen av Internet Explorer, får det fordi dere på et eller annet tidspunkt har klikket på noe som heter kompabilitetsvisning i nettleseren deres. Da endrer Internet Explorer på visningen av nettsiden - en funksjon som egentlig er designet for at gamle nettsider skal se bra ut i nyere versjoner av Internet Explorer. Det er fort gjort å komme borti den knappen, så det er antagelig ikke noe dere har gjort bevisst :-) For å endre på det sånn at siden ser ok ut igjen: Klikk som Misti sier på det symbolet som ser ut som et ark som er revet i to, ved siden av nettadressen (http://www osv). Da skal det bli riktig :-)
Mikkemafian Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2011 And it`s back;) Takk for hjelpen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå