Gå til innhold

Jeg ser bare litt av tittelen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor blir resten av?? Noen som opplever at det er et stooort blankt felt dersom teksten skulle vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvordan får man normalen tilbake?

Skrevet

Jepp, samme her. Fryktelig irriterende.

Skrevet

Samme her! Gidder ikke å være her inne lengere når man må klikke seg inn på alle innleggene for å se noe som helst.

Skrevet

jeg hadde samme problemet og prøvde alt. i dag trykte jeg på det ikone som ligner på et ark som er rivd i to og da ble alt bra :) :)

Skrevet

Hvor finner du det ikonet?? Jeg er helt blank på dette;)

Skrevet

Dere av dere som får dette problemet med den nyeste versjonen av Internet Explorer, får det fordi dere på et eller annet tidspunkt har klikket på noe som heter kompabilitetsvisning i nettleseren deres. Da endrer Internet Explorer på visningen av nettsiden - en funksjon som egentlig er designet for at gamle nettsider skal se bra ut i nyere versjoner av Internet Explorer. Det er fort gjort å komme borti den knappen, så det er antagelig ikke noe dere har gjort bevisst :-)

For å endre på det sånn at siden ser ok ut igjen: Klikk som Misti sier på det symbolet som ser ut som et ark som er revet i to, ved siden av nettadressen (http://www osv). Da skal det bli riktig :-)

Skrevet

And it`s back;)

Takk for hjelpen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...