Magia Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 ...og det er så merkelig å se bilder av nick jeg kjenner igjen her inne! Man danner seg bilder av folk ut i fra det de forteller om seg selv, hva de står for, skrivestil osv., og nå har noen lagt ut bilde av seg selv. Kjemperart! Vet ikke helt om jeg egentlig hadde skjønt at det er virkelige mennesker her inne Nok en intetsigende "diskusjon" her inne.. Sorry!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Av ren nysgjerrighet, synes du jeg passet til meg selv da?
Gjest Visten Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Så morsomt at du svarer i tråden Alva, for det var akkurat deg jeg tenkte på når jeg leste dette innlegget Egentlig så jeg for meg at du så litt strengere ut
Gjest sug lut Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Men legger dere faktisk ut ekte bilder? Da kunne dere jo likegodt skrive under med navn og fødsels- og personnummer.
Magia Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2011 Alva: Var ditt bilde jeg kikket på først, og du passet sånn nogenlunde til mitt mentale bilde. I hodet mitt (haha, nå høres det ut som om jeg har fantasert om deg leeenge) hadde du kanskje litt mer utenlandsk utseende, noe á la spansk eller brasiliansk. Hehe. Men du er virkelig pen da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå