*juble juble* Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Da takker jeg for meg, og hopper over på mammanett... Det etter 4 svært aktive år på barn i magen. Nå etter endringene faller ikke forumet i smak lengre. Dessverre....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Skulle ønske folk kunne ta seg sammen litt, jeg, i stdet for å furte seg over på andre sider. Selvsagt må man gi dette, som alt annet, en tilvenningsperiode. Hvorfor ikke ta litt positivt ansvar for å få aktiviteten opp, gjøre seg kjent på siden osv? SÅ himla vanskelig er det da ikke!! Skjerpings.
Prøver igjen *junibaby12* Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Liker innlegget til anonym 18:55
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Djeeezes, buhu.... Jeg digger de nye forandringene jeg, litt uvant men blir vant til det etterhvert. Dessuten forstår jeg ikke hvorfor alle annnonserer at de forlater BIM. Venter dere at noen skal overtale dere til å bli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå