Gå til innhold

Min døde venninne er fortsatt på facebook....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er logget på på chatten til tider...

Jeg reagerer kraftig på dette, og har spurt på chaten hvem som bruker hennes profil uten å få svar:(

Det er halvannen mnd siden hun ble borte, og at profilen hennes fortsatt står der gjør ikke oe, godt å gå inn og se på bildene av henne og sånn... Men at noen bruker profilen hennes syns jeg er ekkelt. Mannen hennes er ikke på facebook( som vi vet om ihvertfall).

Syns dere jeg skal si ifra? Det er nok sikkert mannen eller moren hennes. Redd for å tråkke noen på tærne også da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kodolerer til deg for tap av venninne :-/

Det kan vel være mannen eller familie som er inne for å se om noen har sendt kondolanser, eller som deg vil se på bilder !

Tenk på hvordan de har det i denne tiden, jeg synes det er underordnende hvordan du føler det , akkurat i forholdt til dette med FB - en bagatell i denne sammenhengen (ikke for å være frekk !)

Du kan evt forklare familen dette med chatten , de tenker sikkert ikke over at "hun" er pålogget chatt.

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Skjønner at det er rart for deg, men det er sikkert slik som Mrs Smith sier, at mannen eller foreldrene er innom og ser om det kommer inn meldinger osv. Hvis du kjenner mannen og familien hennes godt, kan du jo kanskje si ifra, men det er ikke sikkert du trenger å "plage" dem med det i en vanskelig tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...