Gå til innhold

Opplysningene på profilen min stemmer overhodet ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at jeg er mest aktiv på Skravlesiden - feil!

Det står at jeg har lagt inn over 3000 innlegg (2, et eller annet) pr. dag - feil!

Hvor får dem dette fra egentlig??

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg sjekka profilen min, og det stemmer heller ikke! Der står det at jeg er mest aktiv på Bli gravid og at jeg poster over 3 innlegg pr dag! Hellanduss, jeg har da annet å gjøre enn å sitte her inne og poste innlegg ;)

Skjønner ikke hvor de får disse opplysningen fra. Jeg skal melde fra på Ris og ros siden, for det er jo litt kjipt å gi et galt inntrykk - selv om man er aldri så anonyme :)

Skrevet

Jeg trodde uansett det skulle bli mulig å skjule aktiviteten sin her inne på forumene? Det er jo ganske privat informasjon for mange; både hvor man poster og hvor ofte man poster!

Skrevet

Jeg har kun vært medlem her i ett år ifølge profilen min! Selv om jeg har vanket her inne i mer eller mindre i 9 år nå........

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg stusset også litt over at jeg er "mest aktiv" på småtroll 1-2 år, hehe...

Men husk at denne dette med hvor mange innlegg per dag sannsynligvis er et gjennomsnitt. Altså hvis du skriver 10 innlegg én dag og ingen dagen etter, vil det stå at du skriver fem innlegg per dag, hvis man regner over en tidsperiode på to dager.

Jeg vet i hvert fall at jeg ofte skriver mye en dag og ingen ting i dagene etter, men det registreres jo likevel.

Jeg skulle helst ønske at sånt ikke fremkom på profilen min i det hele tatt, men jeg tror det er noe de jobber med allerede.

Skrevet

Haha, ingen slår meg, hvertfall:-) Jeg har visstnok i snitt 18,75 innlegg pr dag:-D Riktignok har jeg vært ganske aktiv i perioder hvor jeg har vært sykemeldt, men jeg tror knapt jeg har vært oppe i 18-19 innlegg en eneste dag og jeg er hvertfall langt unna i snitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...