Harfåttprinsen:) Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Hei Jeg personlig synes det er såå koslig og dele litt hvordan ting går og fungerer med dere som er i samme situasjon som meg Man kan lære av hverandre Her ser det ut som rutiner og ting faller på plass Endelig min sønn på 3.5 måned har vert en velig våken gutt,sovet lite på dagtid,kun ved trilling en 3-4 ganger, og har våknet med en gang vognen har stoppet vert våken til kl 22 på kvelden og vert oppe for mat 1-3 ganger.. og sovet endel urolig på natten.. vi har også slitt litt med hard mage... Han får bare MME og har gjort det siden han var litt over en måned... Nå har han begynt og sove 6-7 t på natten før han får mat sovner for kvelden i 21 tiden.. og sover somregel til kl 08.30-09... Er en kjempe blid gutt, og sovner inne på dagtid, sover somregel en halv - en time i gangen på dagtid, men våkner og er fornøyd han har også mere inntresse for og leke seg litt selv Og det er såå godt og endeli kan få gjort noenting når man har baby, sønnen min har hele tiden vert veldig kontaktsøkende og kost seg best i fanget så han har vert i hendene stort sett i 3måneder Han har også begynt og få 3 skjeer med grøt, og han virker mye mere mett og fornøyd Hvordan er dagene deres?? Og hvordan fungere rutiner??? Fortsatt god jul til dere alle fantastiske mammaer
Harfåttprinsen:) Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2011 hmm ... bare jeg med baby på 3.5 mnd???
RødRev Skrevet 28. desember 2011 #3 Skrevet 28. desember 2011 Hei du Det er veldig kjekt å høre hvordan andre med barn på samme alder har det! Her har lillegutt begynt å bli stadig mer våken, og dagsoving er mildt sagt en utfordring! Men nettene er FANTASTISKE. Han har siden han var 8 uker, lagt seg kl. 19:00, og sover mellom 7 og 11 timer før han vil ha mat. Etter det sovner han kjempefint igjen til morgenen. Det har vært helt nydelig å få kveldene og nettene tilbake. Amming er mer og mer ca hver tredje time, mindre behov for å ligge ved puppen konstant, slik det var i begynnelsen. Ellers er det mye leking i babygymmen, som stadig blir mer og mer gøy Han griper bevisst etter ting nå, og elsker å sutte på det meste. Storebror har fått streng beskjed om å ikke gi han lego eller mandarin, hehe. Han er en smilende og koselig krabat, men vi sliter altså en del med dagsovingen, og har gått i byssefellen - igjen. Men vi finner nok ut av det. Fortsatt god jul, ja!
LillemorHeidi Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Hei Vår lille godkar er nå 3,5 mnd. Er en snill og rolig gutt som er glad i mat. Alt har egentlig vært overaskende enkelt med han. Fullstendig forskjellig fra sin søster. Han begynte å sove ca kl 19 allerede helt fra begynnelsen. Jeg var forberedt på lange kvelder med mye skrik. Han er også flink til å sove på dagen, man kan legge han fra seg i senga og han sovner av, av seg selv. På dagen varierer det litt på lengden på lurene men han har minimum en lang lur og gjerne 1 - 2 korte lurer. Nå er veier han 7400 g og er 64 cm lang. Vi bruker str 68 i klær og har gjort det en god stund allerede. I det siste har han funnet ut at det går an å gripe tak i lekene i babygymmen. han tar også tak når man gir han leker. Han smiler og ler og følger god med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå