Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Er det normalt å gi julegaver til unger som ikke er født? Jeg kjente jeg blei drit irritert da B.I.M fikk julegaver av svigers... Synes det er for dumt...
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Jeg syns det er rart å gi julegave til et ufødt barn ja. Men jeg hadde da aldri blitt irritert for å få en gave til barnet i magen! Utakknemlig er du!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Tenker nok du hadde vært irritert hvis du hadde vært igjennom det jeg har også.... er ikke alltid det passer å gi gaver før man vet om alt faktisk går bra!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Vi fikk masse gaver til gutten i magen min, nå hadde jeg også termin for 7 dager siden og han har enda ikke kommet, men jeg ønsket meg klær og utstyr til han jeg da. Synes ikke det er rart i det hele tatt. Utakknemlig å bli irritert på dette ...
Madolyn & Muffin Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 (endret) Kan jo hende at HI blir irritert fordi det blir bare enda vondere dersom det skulle gå galt... Hun hinter jo til at hun har "vært i gjennom noe", og dersom dette er en tidligere spontanabort, så skjønner jeg at det føles utrygt å få gaver til spira i magen. Og svigerforeldrene kjenner jo sikkert til denne tingen hun har "vært igjennom". Og hun skriver heller ikke hvor langt på vei hun er. Men dette er uansett info du kunne ha kommet med, HI. For ikke alle er i samme situasjon som deg, dersom det er slik at du ikke er langt på vei, eller er redd for å spontanabortere. Jeg kjøpte selv julegave til ei jente som ble tatt med planlagt KS den 15., og dette leverte jeg foreldrene den 12., da vi hadde avtalt julegavebytte den datoen. Endret 27. desember 2011 av Englestøv81
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Jeg har sagt klart ifra at vi ikke skal ha barneting i hus før etter at barnet er født! (hatt 4 sa, men nå går det bra ser det ut som, 3mnd igjen) Fikk noen gavekort på barnas hus etc, til barnefar og meg -men ikke noe til ungen. Det må folk respektere, akkurat som jeg respekterer de som handler inn barnetøy når de er 12 uker på vei...selv om jeg syntes at det er tåpelig. -Så forstår deg HI. Det er veldig lov å ikke syntes at det er greit! -men alle forstår ikke det, og gjør det ikke for å være slemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå