Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Her går barnet i privat barnehage og der er det åpent.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Vet ikke om det gjelder alle barnehager, men den kommunale bhg som sønnen min gikk i, hadde åpen i romjula. Vi måtte fylle ut et skjema hvilken dag barnet skal gå.
Gjest irismor Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Samme her. Kommunal barnehage måtte levere skjema på hvilke dager hun skulle være i barnehagen i romjulen.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #4 Skrevet 27. desember 2011 Jeg måtte også skrive hvilken dager barnet skulle være i barnehage.Og det er privat barnehage
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Åpent her, men mange av de ansatte avspaserer eller tar ferie siden det er fÅ barn der disse dagene. Er egentlig en barnehage med fire avdelinger, men de slÅr sammen litt i romjulen etter hvorsom hvor mange barn det kommer. Bindene "pÅmelding" til hvilke dager ungene skulle dit mÅtte leveres et par uker før jul.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Vår kommunale barnehage er ikke stengt i romjula. Mine barn har dog fri og henger med besteforeldrene mens mannen og jeg jobber. Mannen jobber fra kl 12 i dag, og jeg sluttet kl 14, så de var med besteforeldrene i omtrent 3 timer. Litt mer avslappende for ungene. Dog ikke for besteforeldrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå