Gå til innhold

Tips om andre forum for gravide og småbarnsforeldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gitt de nye sidene en uke, og virkelig prøvd å finne ut av ting. Har vært aktiv her inne mellom juleslagene, og har vært innstilt på å forstå oppsett og omlegging. Og som jeg har skrevet på Ris og ros er det en del endringer som jeg liker. Men det er så uoversiktlig, vanskelig å finne frem, mye rot og lite logikk her at jeg tror jeg vil finne meg et annet forum, inntil ting her er blitt bedre, noe jeg håper de blir. I tillegg er jo aktiviteten sunket til et lavmål, og jeg har vært aktiv på DIB/BIM i over 9 år nå, og det skyldes IKKE julen, slik jeg hadde håpet.

Finnes det andre, norske forum med en del aktivitet der ute? Og som gjerne har egen side for slitere, slik som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på mammanett, der er det oversiktelig. Babyverden er også greit. Meldte meg inn der i går, for her på BIM er det ikke lenger gøy å være.

Fullstendig håpløst alt sammen etter omleggingen.

Skrevet

Babyverden har vell også et forum?

Sier takk for meg her inne jeg også. Her var det bare rot, ingen aktivitet og svært uoversiktlig.

Skrevet

Jeg har også meldt meg inn i mammanett pga forandringer som jeg ikke likte og så syns jeg det tar alt for lang tid før de får på plass alt som de sier de skal få på plass.. Mammanett har også masse nyttig informasjon og oversiktige sider:)

Skrevet

Jeg har også "flyttet" over til babyverden. Har også tenkt å sjekke ut mammanett.

-savner det gamle BIM-

Skrevet

Takk, da skal jeg sjekke ut mammanett og babyverden. Håper jeg kan komme tilbake hit, har tross alt vært her i 9 år. Liker som sagt mange av forandringene, men det er for tungrodd for meg som ikke kan sitte her 24/7 og leke meg.

Skrevet

Skal prøve mammanett og babyverden jeg og! Blir jo sint av å prøve å finne fram i rotet her inne...

Skrevet

Prøvde nettopp å opprette bruker på babyverden, men det virker ikke med brukernavnet og passordet, noen som har samme problem? Begynner å bli litt lei av alle disse forumene nå, bare tull jo...

Skrevet

Jeg har flyttet til Babyverden og synes det er helt flott der!

Bare innom her for å se om det mot formodning skulle ha blitt noen bedring, men det har det ikke kan jeg se... så da er det vel bare å logge ut igjen!

Hyggelig at flere går samme sted, har tenkt at jeg kommer til å savne dere her inne, men da slipper jeg jo det! Jippiiii!!! :)

Skrevet

Godt å høre det er flere enn meg som sliter.

Jeg syns det virker som alt døde her inne i det den nye omleggingen trådde i kraft.

Skal sjekke ut overnevnte forumer, for her ble det kjedelig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...