Gå til innhold

Sende datter med feber til bestemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe i natt,og datteren skal værehos mormoren.Nå har datteren fått feber og er litt slapp.Formen ellers er grei,ingen smerter og ubehag.

Men ville dere sendt til besteforeldre om barnet var sykt?

Hun er mye hos mine foreldre,de er innforstått med formen hennes og hun selv har lyst å reiste til dem.Hun er snart 6 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du fint, det samme om hun har feber hjemme eller hos mormor.

Skrevet

Dersom datteren din er trygg på og fortrolig med besteforeldrene, og vice versa, så syns jeg fint at hun kan være der. Kan jo bli litt nattevåk med sykt barn da, så hadde forsikret meg om at det virkelig var greit :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Alt man kan lure på :) selvsagt er det greit å sende en jente på 6 (!!) år til bestemor selv om hun ikke er helt i form! Jeg trodde det måtte være snakk om en helt liten baby siden du var usikker :)

Hvordan tar du andre "vanskelige" avgjørelser i livet, når du trenger hjelp til en så opplagt "problemstilling"?

Skrevet

Det går helt fint så lenge både jenta og mormor syns det er greit :)

Skrevet

Mine barn har ofte vært hos besteforeldrene selvom de er syke. Dvs, så lenge besteforeldre og barnet vil dette selv.

Skrevet

Mine foreldre henter ofte ungene i bhg dersom de er syke og vi ikke kommer fra. De har hatt dem overnatten når de er syke også.

Det er null problem, så lenge både barnet og besteforeldrene synes det er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...