Gå til innhold

Mye dere skal bytte av julepresangene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det sjakkspill, et par gensere i feil størrelse, nøtteskål og noen gavekort som skal løses inn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker aldri bytte julegaver. Tenkte for første gang på å bytte den ene tingen, men nei. Det er jo en gave så jeg skal nok finne bruk for det :)

Skrevet

Liker ikke å bytte julegaver, men frøkna på 4 fikk en ullbody av min tante, så den vil jeg prøve å få byttet i en trøye.... Tror ikke jeg får på henne en body... Litt tungvint med dobesøk også...

Skrevet

Ingen av dem:) Alle traff denne gangen!

Skrevet

Uff ja jeg bør bytte noe men jeg liker det ikke, fikk 2 like dukker og 2 sett med karoline og knerten.

Skrevet

Jentungen fikk to like petshop-hus, og guttungen fikk en pakke lego han hadde fra før av. Så de skal vi bytte. Pluss at de fikk 1400 kr hver i gave så de skal få lov å bruke litt av de pengene til å kjøpe noe mer.

Skrevet

Skal bytte noe Lego sønnen fikk. Han bryr seg ikke om Lego så det er helt unødvendig å ha et stort Star Wars skip liggende i esken sin.

Skrevet

Var tre gensre til minsta + en nattdrakt. Et stigespill vi har helt make + en leke hun har make.

Skrevet

Vi pleier heller ikke å bytte gaver,men i år har jeg noen ting som må byttes.Det ene er en jakke jeg kjøpte til samboer:p,en bukse han fikk av søsteren som er for liten.Og jeg har begynt å samle på ett servise,og hun butikkdamen har tatt med ett feilt serveringsfat når hun har samlet litt fater og slikt,så det skal byttes til rett serie:)

Skrevet

Her blir det kun to bytter.. lille på 1 mnd fikk bukse av mine besteforeldre... lilla str 50... han bruker 56 i bukser (lange ben) og jeg synes ikke noe om å kle han opp i en typisk jente bukse i lilla =) I tillegg skal vi prøve å bytte en lego lastebil som mellomste fikk to like av.... Ellers er jeg ikke så glad i å bytte gaver generelt....=)

Skrevet

Har bytta ei bok jeg vet jeg ikke kommer til å lese.

Skrevet

Sønnen min fikk to bøker han hadde fra før, så de skal byttes. Godt gjort av giveren i grunnen, som ringte fra bokhandelen for å høre om han hadde de. Jeg svarte "Ja", og de kjøpte dem allikevel. Litt usikker på hva som sviktet: min evne til å uttrykke meg klarere eller tantes evne til konsentrasjon :-)

Ellers så klaffet alt.

Skrevet

Jeg skal bytte en bok jeg har fra før, ellers ikke noe.

Skrevet

Har vært ute å byttet masse nå. Gutten på 5 fikk to like lego spill som var fra 8år+ så de byttet vi i lego som han kan bygge med. Han fikk også et ds spill som han hadde fra før.

Jenta mi byttet en barbiebil siden hun fikk to nesten like.

Syns det er helt greit å bytte gaver jeg. Mye bedre det enn å sitte med ting/leker en ikke har bruk for.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg bytter ikke med mindre det er feil størrelse, eller to like. Lærer meg heller å sette pris på gavene, som noen har brukt tid på å finne, og lagt ned omtanke i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...