Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #1 Skrevet 27. desember 2011 Nå er jeg irritert på mannen som var på fest i går. Har ingen problemer med at han reiser på fest, altså, men voksne mannen burde vel klare å holde konsumet på et nivå som gjør at han er litt menneske dagen derpå? Har 3 unger hjemme som ikke har sovet i natt, og derfor er jeg nok over gjennomsnittet grinete i dag også. Han kom hjem klokken 5, da hadde jeg vært oppe med varierende unger siden klokken 2 i natt, og når førstemann våknet klokken 05.45 så var jeg ikke helt klar for å stå opp... Jeg vet at det ikke er hans feil at ungene skulle krangle med søvnen akkurat den dagen han skulle på fest, men det er bare så typisk, og jeg må få aggresjonen ut på noen andre enn ungene!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #2 Skrevet 27. desember 2011 Jepp! Fremdeles litt irritert.. Men i morgen er det min tur;) Jeg får venninnebesøk, og han skal stå opp med ungene og ta dem med ut på tur, så hvis jeg får sove til natta, blir nok humøret mye bedre:)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #3 Skrevet 27. desember 2011 Så, så Jeg kjenner følelsen, men forsøk å trøste deg med at det sikkert ikke hadde vært så hyggelig for ham heller å stå opp 05.45 med grinete barn selv om han hadde kommet hjem 02.00 og da bare brisen og lattermild
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2011 #4 Skrevet 28. desember 2011 Bedre humør i dag:) Har sovet i natt, og hatt en deilig dag med energi ut og ikke bare inn, så da er alle klager glemt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå