Gå til innhold

Hjelp til sportsvognvalg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår blir 3 år i januar og fra før har vi bugaboo Cameleon. Den begynner å bli for liten til han nå og jeg syns den er litt tung å trille i terreng nå som han har blitt så stor og tung selv.. I april kommer lillesøster og tar over buggisen men gutten min er ikke ferdig med vogn enda så jeg er på jakt etter en sportsvogn som er lang nok og som er lett å trille. Tenker 3-hjuling. Tenker at den kan brukes til lillesøster også etterthvert, så derfor vil jeg ha en ordentlig vogn.. Har sett på tfk, men er den veldig tung? Har også sett på oth, men det er viktig at den er stor nok.. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bugaboo og har hatt OTH/MB og TFK. Synes TFK er for stor og ruvende, ikke samme komforten å trille hverken for mor eller barn. Problemet med MB/OTH er at kallesjen legger seg litt over selve sittedelen så den blir litt kortere i ryggen det den egentlig er. Etter å ha prøvd litt forskjellig fant jeg ut at Easywalker er det beste for oss. Har hatt sky og classic, begge er helt fantastiske men skal du senere bruke det på en liten en ville jeg gått for sky siden classic bare har hvilestilling og er litt lang i selve chassis'en.

Skrevet

Jeg syns tfk er en super vogn. Både god å trille og god plass til barnet. Har hatt store barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...