Gå til innhold

Er dette dagens spøk??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som virket veldig seriøs da hun synes det var horribelt at jeg har tatt meg et lite glass vin i kveld. Jeg er alene med barna, og etter at de hadde sovnet koste jeg meg med film og et halvt glass vin. Det er sjelden jeg drikker, men hadde litt lyst på vin i kveld. Mannen er på jobb ca 15 min unna.

 

Hun vil nå ikke være venninnen min lenger fordi jeg drakk vin når jeg er alene hjemme med barna.

 

Samtalen gikk sånn ca slik:

 

- hva om det skjer noe og du må til legen med et av barna?

- da ringer jeg mannen min

- hva om det er akutt eller alvorlig?

- da ringer jeg 113..

- Vil du dukke opp på legevakten eller sykehuset når du er full?!

- Jeg er ikke full. Jeg har tatt et halvt glass vin..

- Du vet at å drikke alene er første tegn til alkoholisme?

- joda.. Men nå vet du at jeg ikke har drukket siden i sommer og før det drakk jeg ikke på over 3 år pga svangerskapene og amming..

- Jeg må holde meg for god til å være venn men en alkoholiker som drikker seg dritings så fort barna har lagt seg!

 

Så la hun på.. Dette må vel være en spøk tenker jeg, men neida.. Dette har hun nå fortalt videre til alle jeg kjenner tror jeg.. De fleste vet jo at jeg sjelden drikker og vet at dette ikke stemmer, men bare det å mene dette alvorlig får meg til å mene at dette er dagens!

 

Men, da har jeg noe å le av:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass ja.

 

Da er jeg alkoholiker også. Vil du være vennen min så kan vi drikke oss dritings sammen på et glass vin :P

Skrevet

Haha! For ei tøvsjur, hun venninna di er!

Skrevet

Ja, nå har jeg jo en venn for lite:)

 

HI

Skrevet

Litt vel feil holdning hun der venninna di har...

 

Jeg mener at man ikke skal drikke med små barn i hus, men jeg holder ikke på slikt! Det blir for dumt...

Skrevet

Huff, en liten virkelighetssjekk hadde vært på sin plass for henne ja.

Komisk og tragisk på samme tid.

Skrevet

Nå er hun tydeligvis en eksvenninne... Hvis dette er hennes holdning mot meg, så er det ikke store tapet for å si det slik.. Mulig det er hun som er full (hun har ikke barn) og at hun ikke husker dette i morgen, emn hun snøvlet ikke og hørtes ikke full ut heller...

 

HI

Skrevet

Høres ut som om det er noen som har et problem med alkohol ja.

Hun venninnen din bør nok gå i tenkeboksen og bli mindre hysterisk.

Skrevet

HJelpe meg! Dette er det verste jeg har hørt, tror ikke denne eksvenninna di har hodet sitt forankret i virkeligheten. Og jeg er ikke den som fremmer drikking med barn i hus, men et glass eller to er jo helt greit!

Skrevet

Herlighet. Men jeg syns egentlig venninna di sin reaksjon var mistenkelig lik veldig mange svar på diverse her inne. Tipper mange sitter der bak sine tastatur nå og også syns det var helt horribelt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...