Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Vi bestilte 23 desember et stort skap som kostet 10 000, og ser i dag at skapet er satt ned med 2000 kroner på romjulssalget i morgen.. Er det ikke dårlig gjort å ikke fortelle oss dette? Eller blir det for dumt å ringe å "kreve" rabatten? Frister jo litt å true med å avbestille skapet, og heller legge inn en ny bestilling i morgen. Skapet kommer uansett ikke til butikken før 16 januar..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Ja selvsagt kan dere det! De går nok helt sikkert med på det. Hvis ikke avbestiller dere.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Tror faktisk ikke dere kan kreve rabatt. Tror mulig dere ikke kan avbestille heller om dere har vært i en butikk og kjøpt varen.. Men det er jo lov å spørre.
hjertelykke Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Vi har bestilt skapet over telefon, og fikk beskjed om at skapet ikke ble levert før 16 november. Vi har jo ikke mottatt varen enda, så da kan vi vel avbestille så lenge skapet ikke er sendt til butikken? Eller? Syns uansett det er dårlig gjort av butikken, så vi skal iallefall prøve... Sure penger:(
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 Jeg hadde selvsagt prøvd meg. Lenge å vente nesten et helt år på å få et skap? Hvorfor bestiller dere et skap som ikke kommer før 16. november? Eller skriver du feil i siste innlegg? Ser lenger oppe at du skriver 16. januar. Hadde SELVSAGT avbestilt på dagen hvis jeg hadde kunnet, og så hadde jeg lagt inn en ny bestilling. Det er bare rett og rimelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå