Gå til innhold

Har dere handlet inn noe enda?


Junimom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har termin i April, og kommer ikke til å ta noe særlig barneting i hus før enten like før, eller mens vi er på sykehuset.

Barnevogn og seng er iallefall det siste, og det står i garage hos besteforeldre.

-Tørr ikke annet, rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått kjøpe en fin gammel sommervogn av noen kjente som foreløbig står på lager, i tillegg har jeg en liten kurv med babytøy som stadig blir fullere :-) Det er jo så gøy å handle inn!!

Tenkte å begynne å strikke litt også, strikker ikke så kjapt, men ulltøy trenger vi jo ikke før neste høst en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet inne noe annet enn en bamse og to :) Men vugge står klar og har endel jeg skal "arve" etter meg selv som mamma har tatt godt var på :) Blir mer handling fra februar og utover, siden jeg skal til ul i slutten av januar. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det blir en liten shopping tur etter rutine UL 3. Jan :-) Spent på om vi får sett om det gjemmer seg en liten gutt eller jente i magen!

 

Fikk julegave til babyen i magen av bestevenninna mi, så noe har neste troll fått!

 

Har jente fra før av, så de store tingene har vi allerede i hus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ei vogn kjøpt i forrige graviditet. Ellers har vi ikke handlet noe som helst. Enda. Skal på ul nå på fredag, så regner med det blir jevnt og trutt litt innkjøp fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninna mi skulle gå å kjøpe noen babyting som jeg skulle få i julegave, men så kom jeg og ødela. Fikk beskjed om at jeg skulle få noe over nyttår. Skal på ultralyd 12. januar, og tenker da at jeg drar innom en babybutikk etterpå og kjøper en liten body eller noe slikt til hver av babyene. Kan hende jeg må ligge mye på slutten av svangerskapet. Blir kanskje innlagt også, så vil ikke vente alt for lenge heller. Mye utstyr som skal på plass til tvillinger, så begynner vel kanskje å bestille de store tingene i mars. Vil komme over 25 uker først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å begynne å handle, men tenkte jeg skulle vente til jeg har vært på ultralyd 3. januar. Håper jeg får vite kjønn også.. Det gjør det litt enklere i planleggingen. Har 2 gutter fra før, så det blir nok helst en gutt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet å strikke babyteppe og en sparkebukse, men vet ikke kjønnet enda så blir ikke så mye handling. Har en gutt fra før - men har startet å rydde i nøytrale barneklær som uansett kan brukes en gang til. Men blir det jente denne gangen må nok shoppingen snart begynne.

Av utstyr har vi det meste fra før, men da vi solgte den gamle vogna er dette det eneste vi trenger å kjøpe. Men venter nok til påske med å bestille vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noe klær i litt forskjellige str, vognpose pga tilbud.. Venter en stund med seng, vogn etc.. begynner gjerne på det i mars tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg gleder meg til å begynne å handle inn etter at vi forhåpentligvis får vite kjønn på ordinær UL til uka. Jeg har allerede "sniktittet" litt på vidunderet og tror selv det er en gutt denne gangen. Det meste vi har liggende er rosa, så da trengs det vel litt shopping. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...