Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Hun må være ryddig, ikke røyke og ha førerkort, sa han. Og vi er sammen! Jeg røyker ikke, er rotete og har ikke lappen enda ( men er enda relativt ung og skal ta lappen snart) Hva slags "krav" er det å ha at dama skal ha førerkort når han selv ikke engang har bil? Han har førerkort han da, men har enda ikke kjøpt seg ny bil. Ellers er han en merkelig skrue, og jeg lurer på om vi overhodet bør passer sammen! Har vært sammen en mnd..
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Og hva har han å komme med? Noe som hjelper i hverdagen, liksom? hehehe.. røyker eller ikke... ja, de har like lyst uansett hvor anti de er, dersom pikken reagerer Og rot er faktisk et definisjonsspørsmål. Jeg takler ikke rot på gulvet, mens min eks ikke takler rot på bordet. Så vi bare flyttet der der det ikke irriterer, og dermed irriterte vi den andre
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Det er vel klart at man har krev til hvordan den man vil slå seg ned sammen med skal være. Har ikke du krav til hvordan han du vil gifte deg med skal være? Jeg lette grundig og vel helt til jeg fant den jeg ville slå meg til ro med og som jeg også passet for. Ville ikke bare valgt den første jeg møtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå