Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Får en liten jentepus,og kommer ikke på noen navn som jeg kunne tenke meg å kalle henne.. Så jeg trenger forslag:)
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Nala, Lana, askepott, ariel snehvit, bianca, cathinka, hermine, jasmin,lady . Pleier å plukke navn fra disneyfilmer til mine katter:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Vi er litt nerdete i familien, men har alltid kalt opp dyrene etter grunnstoffer fra det periodiske system Eks Neon, Argon, Beryllium, Sink, Polonium, Copernicium..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå