Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Ser ut som det kanskje går bedre en jeg trodde og kanskje er ajur for en gangskyld. Må ha litt påfyll av mat. Sier ikke at det er mye igjen, men det er det det er. Dere andre er dere ajur med økonomien?
petite fleur Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Jeg har ikke brukt de helt vanvittige summene denne julen, siden jeg har kjøpt julegavene gjennom hele året. Maten koster jo alltid sitt, da. Men vil si jeg er a jour ja, har 10 000 på konto fram til lønn den 12/1, samme har min mann. Men har jo en del regninger som venter på nyåret da.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Har heller ikke brukt de store summene. Har dessuten feiret julen hos min familie i år, og de har stått for maten. Har 15000kr på konto fram til lønning 15.januar.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Nå er jeg 37 år, godt gift og har en ryddig økonomi. Vi tjener ikke allverden men har tilpasset livet vårt etter hva vi faktisk tjener. Mange mange mange år siden jeg havnet bakpå pga en julefeiring
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Hadde greit med penger, men et ekstra matbudsjett i jula (var invitert bort, men har endt opp med å betale for all mat og drikke) + gebyr og mellomlegg på endring av flybilletter har gjort sitt på konto og nå er det ikke så mye igjen, dessverre:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå