Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Viser bare litt av innleggene (ser ut som teksten er klipt) når man feks. går inn på skravlesiden.... Er det slik det skal være? Hele teksten kommer når jeg trykker på innlegget da.
pandabjørn Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Ser ut som de har laget nye sider...teit!! for det var mye mindre og bedre før veldig uoversiktlig er det også......
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Irriterende da! Bedre slik det var før. Bør jo vise hele "tittelen" på innlegget...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Slik du skriver det får jeg det opp på jobbmaskinen, men på min egen er det ordentlig. Kanskje du trenger oppdatering?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Jeg trykket på den "kompatibilitetesvisning"-knappen og *vips* ble forumet ganske så bra.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2011 #7 Skrevet 27. desember 2011 Ja, nå er det bra her også :-) HI
pandabjørn Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Hvor finner jeg kompatibilitetesvisning"-knappen ??
Gjest Visten Skrevet 21. januar 2012 #9 Skrevet 21. januar 2012 Hvor finner jeg kompatibilitetesvisning"-knappen ?? Oppe i adressefeltet, ikonet ser ut som et ark som er revet i to og er like ved oppdater-ikonet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå