Gå til innhold

Er det slik hos dere også?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser bare litt av innleggene (ser ut som teksten er klipt) når man feks. går inn på skravlesiden.... Er det slik det skal være? Hele teksten kommer når jeg trykker på innlegget da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhåndsvisning. Helt normalt.

Skrevet

Ser ut som de har laget nye sider...teit!! for det var mye mindre og bedre før :( veldig uoversiktlig er det også......

Skrevet

Irriterende da! Bedre slik det var før. Bør jo vise hele "tittelen" på innlegget...

Skrevet

Slik du skriver det får jeg det opp på jobbmaskinen, men på min egen er det ordentlig.

Kanskje du trenger oppdatering?

Skrevet

Jeg trykket på den "kompatibilitetesvisning"-knappen og *vips* ble forumet ganske så bra. ;)

Skrevet

Ja, nå er det bra her også :-) HI

  • 4 uker senere...
Skrevet

Hvor finner jeg kompatibilitetesvisning"-knappen ??

Skrevet

Hvor finner jeg kompatibilitetesvisning"-knappen ??

 

Oppe i adressefeltet, ikonet ser ut som et ark som er revet i to og er like ved oppdater-ikonet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...