Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Dette er jo bare et eneste stort rot:( Savner det gamle. Godt det er flere steder å velge mellom. Farvel.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Please hold the door.... vi er flere som skal ut.
Gjest ~Gravida~ har født. Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Enig, vil ha tilbake at trådene ligger på linje. Da er det mye mer oversiktelig!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #5 Skrevet 26. desember 2011 Skjønner ikke problemet - jeg syns sidene er oversiktlig og grei, bare noe uvant!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #6 Skrevet 26. desember 2011 Tror kanskje det er ulikt hvordan siden vises utifra hvilken nettleser man bruker. Hos meg ser alt fint ut. Synes det er mye som ser bra ut jeg, bare de får ryddet opp i litt startproblemer så blir det bra.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #7 Skrevet 26. desember 2011 Tror kanskje det er ulikt hvordan siden vises utifra hvilken nettleser man bruker. Hos meg ser alt fint ut. Synes det er mye som ser bra ut jeg, bare de får ryddet opp i litt startproblemer så blir det bra.
candleburn Skrevet 26. desember 2011 #8 Skrevet 26. desember 2011 har flytta over til babyverden... dette er bare rot å tull. var mye bedre før gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå