Gå til innhold

Har bim endret på sidene? jeg finner ikke noe igjen..


FrøkenLilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjett om vi har ;-)

 

Vi gjorde en større omlegging rett før jul, og vi har ommøblert en del på forumene i tillegg til å skifte teknologi i bunnen og pusse opp utseendet.

 

Det virker rotete i starten, men vi får mange tilbakemeldinger fra brukere nå om at de synes det fungerer veldig bra når man har blitt vant til det. Håper du også blir vant til det ganske snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her..virker så rotete og ikke minst så fult av reklame! Likte bedre den gamle og kan rett og slett ikke forstå hvordan denne siden nå er "bedret"?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror aldri jeg har sett så dårlige og rotete sider! Og jeg finner ikke igjen Min Side eller svangerskapsdagboken min eller noe! Rett og slett lettere irritert og tror mine dager som BiM-bruker er talte, gitt. Har sendt mail til administrator, så det blir jo spennende å se om noen der kan hjelpe meg å finne igjen alt dette da...

 

Noe her som vet hvor jeg finner dette? Dere som er så fornøyd med sidene, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt er 100 % på plass enda, blant annet de tingene du etterlyser. Det skal visstnok komme ganske snart, nå som romjula er over. Du kan finne mye mer og oppdatert info på Ris og ros-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...