Gå til innhold

Den fineste gaven jeg fikk i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en kopp min tre-åring hadde tegnet på med tusj i barnehagen, sååå stolt fordi hun hadde laget en til mamma og en til pappa ( pappa bor ikke med oss). Blir seriøst litt matt over hvor kravstore enkelte av dere er, og det virker som om MANGE har glemt hva jula handler om. For meg handler den iallefall om det å tilbringe tid med de jeg er glad i, og jeg kunne gladelig droppet ALLE gavene, tenk så deilig det hadde vært å ikke hatt det presset å tifredstille så mange kravstore mennesker! En riktig god jul videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ett malt syltetøyglass med kaker minsta hadde laget i år. Hun har gledet seg lenge til jeg skulle åpne pakken. Kakene er snart spist opp, ikke av meg men av minsta som bare måååååååå smake på de nydelige kakene hun har baket.

Men jeg har på meg den mest ønska julagaven også. Tova tøffler fra mamma, det står øverst på ønskelista hvert år og jeg får det hvert år også.

Skrevet

Jeg er enig, hva er det med folk og mangel på takknemlighet? Hvorfor så kravstore? For min del er det viktigste familie og omtanke, det er selvsagt hyggelig med noen gaver også, men jeg kunne fint ha byttet bort alt dette uten at det hadde gjort meg noe, så lenge jeg hadde fått feire med de jeg er glad i. Allikevel er jo julen en tid for å vise at man setter pris på hverandre, og da er jo gaver ganske så hyggelig. Jeg er veldig glad i å kjøpe gaver, og spesielt glad i å se reaksjonen til mottakeren når de pakker opp. Se at gaven var en slager, og at den gleder dem - uavhengig av pris. Heldigvis har jeg en familie som vet å vise takknemlighet og sette pris på det de får, uavhengig av prislappen.

Skrevet

Fineste gavene jeg fikk var og fra barnet mitt. Han er 1 år og i barnehagen hadde han lagd flere ting. Det var hjerte i tre på en snor og en rund tre knott med magnet bak som hadde malt. Også en keramikk plate han hadde limt fjær og skjell på. Var og kjempe korslig at barnehagen hadde lagt ved bilder av han mens han lagde gavene. var en stolt mamma som viste frem til resten av familien da gitt. hehe

Skrevet

Det kan være det av minst verdi i kroner og øre, som blir den mest verdifulle gaven man får.

Jeg og elsker å få egenproduserte gaver av eldstemann (minsten er baby), og å se hvor stolt han er av det han har laget. I år fikk pappaen begge gavene (pappagutt for tiden, ja ;) ), men jeg fikk et nydelig filthjerte noen dager før julaften :)

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Vi fikk vårt første barn i slutten av oktober og mannen min fikk gave av babyen.

Var ikke en stor og dyr gave, men en liten bok som het "Min helt, min pappa".

Selvom det var jeg som så klart hadde kjøpt den tror jeg den betød mest for han.

Min mor fikk også en bildeserie av babyen og den betød mest for ho

Skrevet

Slike kopper har jeg også fått, å de er så fine! Har fått 3 stykker tilsammen det siste året, å den ene har blitt fast kaffekopp på jobb. Han var så stolt når jeg sa at jeg ville ha den som kaffekopp på jobben :) Når jeg tar den frem på jobb blir jeg veldig glad, og rørt! ;) I år så fikk jeg et isoporhjerte, malt og med pynt, å så fikk jeg et malt glass til å ha telys oppi. Han var skikkelig stolt når jeg satt den på bordet. Det er også gavene jeg er mest glad for, å jeg ser hvor stolt og ivrig han er over å ha laget gaver til mamma =D

Skrevet

skulle tro vi hadde samme barnehage 21.44, jeg fikk også et slikt isoporhjerte som var malt med pynt på og en telysestake i malt glass. =)

Jeg er veldig enig i det de fleste sier om gaver. i år har jeg tenkt mye på dette, for det føles bare som man bytter penger. i allefall når man kjøper noe bare for å kjøpe. min svigerfamilie er veldig kravstore, og blir aldri fornøyd med noe vi gir dem, men de gir også de kjipeste gavene selv.

Jeg setter veldig pris på hjemmelagde gaver av ulike slag. min venninne er ekstremt god på julekort som hun skriver på rim og oppsummerer hvordan året har vært, det er så koslig å lese og det kommer også en tåre fordi jeg blir så rørt. det er mer enn nok for meg.

Skrevet

En sånn kopp har jeg også fått, de er så fine.

Vi fikk også en glasskrukke som han hadde malt på og et innrammet tegning.

Men, beste gaven jeg fikk i år var 3 dager før bursdagen min, da Ailo Victor ble født etter å ha prøv i 4 år <3

Skrevet

Jeg fikk et tomatpurre glass av minste datteren min som hun hadde malt litt på, litt glitter og et nydelig bilde av henne på glasset:) Og så var det et telys oppi:) Det brenner fint på bordet i stuen nå :)) fineste gaven, og den eneste gaven jeg gledet meg til å pakke opp!

Skrevet

Den fineste gaven jeg fikk var at det barnet som ikke feiret jul med oss i år ringte oss for å si at hun var glad i oss alle.. Og selvfølgelig var det nesten like fint å få 13 tegninger fra 3 åringen:) De hadde hun pakket ikk selv og skrevet på selv. M i til-feltet og navnet i fra-feltet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...