Gå til innhold

Noen som vil dele erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere

Bare lurte på om dere har lyst å fortelle hvilke tidlige tegn dere hadde på en mulig graviditet?

Mine er tretthet, MYE tydligere blodårer på brystene, "rivinger" rundt der eggstokkene er, VELDIG trett.

Enda ikke testet, og tør ikke heller, da magefølelsen min sier at den kommer til å være neg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg ble veldig trøtt med nr 1 Og selve bryst knoppen ble mørke brun... Og kvalmen kom med en gang :(

Med nr 2 Hadde eg kun blodårene på puppene og gjekk å ventet på mensen for hadde så mensen smerter...

Skrevet

Første indikasjonen på nr var ingenting! Kom ikke før i uke 7 ca. Indikasjonen på nr 2 fikk jeg hel helt uke før testen ville vise positivt. Jeg ble ekstremt sliten fort, orket ingenting, knapt gå i en trapp, fikk stikninger i brystet, samt at jeg drømte om at jeg var gravid, selv da testene mine ble negative. Jeg tok den siste av tre tester på ikm dagen, og den ble superpositiv :)

Skrevet

Jeg hadde mest mens murringer de første 4-5ukene, og etter det kom trettheten, og litt ømme bryster + småkvalme. Men jeg testet meg ikke før jeg var ca 9uker på vei :-p

Skrevet

Hadde ingen symptomer før i 6-7 uke. Og da begynte jeg såvidt å bli litt småkvalm av og til. ømme bryst i 8. uke ca. Bekkenløsningen kom i uke 9 og har vært der siden. Førstemann =)

Skrevet

Trøtt, luft i magen, VELDIG sulten (ulvehunger, jeg voktet over spaghettien min, og unnet nesten ikke samboeren min middag, haha), ømme pupper.

Dette var før jeg testet... Jeg var glad jeg fikk forklaringen på min merkverdige reaksjon ved middagsbordet, haha!

Skrevet

Før jeg testet positivt hadde jeg ømme bryster, måtte på do hele tiden, kjempe tørst, sulten hele tiden og rundt uke 7 kom kvalmen..

I første svangerskap var det ømme bryster det eneste tegn på graviditet før positiv test... men da var de så ømme at det tilogmed gjorde vond og dusje.. :P men det gav seg etterhvert (heldigvis)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...