Gå til innhold

Skyggestrek på G-test, og 3 dager på overtid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg skal juble riktig enda, men jeg ser virkelig en svaaak rosa strek ved siden av kontroll streken.

Har sittet og tittet på den ei stund:-)

Jeg er 3 dager på overtid, og fikk også en veldig positiv El test idag.

Jeg vet ikke om jeg kan ha en liten spire i magen nå-men jeg HåPER såå inderlig det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene mine og håper :D

Skrevet

Tusen takk. Har egentlig en god følelse nå:)

Skrevet

Nå vil jeg ikke ødelegge for deg, men dette har skjedd flere ganger (4 eller 5 ganger) med meg, at jeg har hatt en skyggestrek og vært noen dager overtid. Det har alltid endt opp med sen mens. Selvsagt kan dette gå andre veien for deg, men, sier det bare for å forberede deg... Jeg hadde masse symptomer og var overbevist om at jeg var gravid hver gang. Jeg var nok det også, men det har vært kjemiske graviditeter. Håper selvsagt at du er gravid da!

Skrevet

Hei Anonym!

HUff da så skuffende med negativt resultat hver gang?

Jeg har absolutt ingen symptomer på graviditet og føler tanta kommer hvert øyeblikk. Men jeg har hørt om 90% tilfeller som er gravide med en skyggestrek som er rosa, så da håper jeg at jeg er blant dem. Har dessuten aldri gått på p-piller eller andre prevensjons hjelpemiddler. Er bare 23 så jeg regner med det ikke skal bli noe problem:)

God jul!

Skrevet

Så spennende!! Hadde jeg vært deg, ville jeg heller tatt en digital test, da er man liksom aldri i tvil. Gravid/ikke gravid! :)

Lykke til!!

Skrevet

Hei Renate!

Jeg tok en billig strimmel på morgenen og den var like lys om igår kveld. Så jeg skal nok kjøpe en digital imorgen og teste:)

Jeg håper den viser det jeg har lyst til å se-GRAVID!

Skrevet

Min forrige positive test var bare en skygge, Så jeg trodde det bare var jeg som så det jeg ønsket å se, men nå sitter jeg her med en gutt på 14 mnd :)

Skrevet

Masse lykke til i morgen. Gleder meg til å høre hva den digitale testen sier :)

Skrevet

ÅÅ nÅ ble jeg glad Catyn!!

Siden mensen er sÅpass sen har jeg veldig mistanker om at noe er pÅ gang. Men jeg ble litt skuffa nÅr skyggesttreken var lik idag. Trodde den skulle være sterkere, men skal kjøpe en digital imorgen og teste:)

Skrevet

Jeg dro rett på apoteket å kjøpte en det sto gravid / ikke gravid rett etterpå, og der sto det gravid- måtte spare på den testen bare for å sjekke at jeg ikke hadde drømt :)

Skriv åssen det gikk da :) Lurer fælt veit du :)

Skrevet

JEG ER GRAVIIID:)

2-3 UKER VISTE TESTEN IDAG! KJEMPE FORNØYD!

Skrevet

JEG ER GRAVIIID:)

2-3 UKER VISTE TESTEN IDAG! KJEMPE FORNØYD!

Skrevet

Gratulerer! Send over litt babystøv, da ;)

Skrevet

GRATULERER så mye førskolelæreren :) Det gledet meg å høre :)

Nyt tiden og masse lykke til :)

Skrevet

Så morro!!!!! Gratulerer <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...